سرپرست مركز بين المللي رشد قشم گفت: نقش بنيادين مراكز رشد و پارك هاي علم و فناوري در بيست و نهمين كنفرانس جهاني پارك ها و مراكز رشد (IASP) در كشور استوني بررسی میشود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس سيده مطهره حسيني افزود: نقش مراكز رشد و پارك هاي علم و فناوري جهان به عنوان مراكز نوآوري در زمينه چگونگي ارائه زيرساخت هاي بنيادين و خدمت به جوامع مختلف در شهر تالين كشور استوني مورد تاكيد همه اعضا قرار گرفت.   

وي تصریح کرد: نمايندگان مركز بين المللي رشد قشم به همراه نمايندگاني از 56 كشور جهان در اين كنفرانس راههاي ارائه بهتر خدمات و حمايت تخصصي از نوآوري هاي علمي در جوامع مختلف را بررسي كردند.

سرپرست مركز بين المللي رشد قشم از ارائه راهكارهاي متعدد با توجه به برگزاري 16 جلسه اين كنفرانس و سخنراني 73 نفر از شركت كنندگان از جمله رئيس جمهور كشور استوني، رئيس اتحاديه جهاني پارك ها و مراكز رشد، نماينده دانشگاه آستين آمريكا و همچنين رئيس پارك علم و صنعت هنگ كنگ به عنوان مهمترين دستاوردهاي اين نشست علمي نام برد.

حسینی افزود: در حال حاضر در پارك ها و مراكز رشد جهاني در بيش از 70 كشور جهان حدود 200 هزار شركت عضويت دارند و هسته سازمان مركزي آن با نام اختصاري IASP از سال 1996 در شهر مالاگاي كشور اسپانيا مستقر است.

وي تصريح كرد: همه ساله اعضاي اين اتحاديه با هدف بحث پيرامون چگونگي ارائه خدمات بهتر و دست يافتن به آخرين مفاهيم و دستاوردهاي روز دنيا برای بومي سازي آن در مراكز رشد كشورهاي خود گردهم مي آيند./س

 

برچسب ها: کنفرانس ، جهانی ، iasp
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.