تمبر ياد بود سومين شهيد محراب در سازمان ثبت احوال كشور رونمايي شد

در مراسمی که به مناسبت سالروز در گذشت امام جمعه فقیه یزد برگزار شد ، تمبر یادبود سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی و مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی صدوقی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان ثبت احوال، سازمان ثبت احوال بمنظور تجلیل از شهدا، بزرگان و اندیشمندان با ایجاد گنجینه اسناد هویتی، معرفی مشاهیر و مفاخر ایران اسلامی را به جوانان و نسل آینده مورد توجه و اهتمام قرار داده است.
 
گنجینه اسناد هویتی استان یزد حاوی اسناد هویتی شهدا ، مراجع و علما ، خیرین ، ورزشکاران ، دانشمندان علمی ، رجال حکومتی و سیاسی و هنرمندان است. تاکنون سند هویتی حدود 42 نفر از مشاهیر و مفاخر استان در این گنجینه جمع آوری شده است.
 نخستین سالگرد درگذشت مرحوم حجت‌الاسلام محمدعلی صدوقی، امام جمعه فقید یزد با حضور گسترده مردم و مسئولان در مسجد حظیره یزد برگزار شد.
 حجت الاسلام محمد کاظم راشد یزدی از روحانیون و وعاظ برجسته کشور در این مراسم یاد و خاطره شهید محراب آیت الله صدوقی، مرحوم محمدعلی صدوقی فرزند شهید محراب و شهدای هفته قوه قضائیه به ویژه شهیدان پاک‌نژاد را گرامی داشت./ز
 
 
 
 
 
 
 
دنیا برای دستیابی به صلح باید بر روی عدل استوار باشد همانطور که ما شیعیان اعتقاد داریم آینده روشن است و چراغ عالم تابی داریم که ما را به خود فرا می‌خواند.هنگامی هم که به حکومت اسلامی دل بستیم، از این رو دل بستیم که این انقلاب مقدمه‌ای برای حکومت عدل واقعی امام زمان است
 
 
 
 
 
 دولت ما اسلامی است اما ما ملت ایران قانع به وضع موجود نیستیم زیرا اگر قانع بودیم، جمعه‌ ها دعای ندبه نمی‌خواندیم.ملت مسلمان ایران راضی هست اما قانع نیست و زمانی قانع می‌شود که امام زمان (عج) ظهور کند و دنیا سراسر عدل و داد شود.
 
 
 
روحانیت بر مبنای وحی است نه تفکراتی که از چند مغز منحرف پدید می‌آید و هرگاه روحانیت ببیند که راه در حال انحراف است، به میدان می‌آید.
 
 
 
 
 
 این حضور زمان و مکانش وابسته به مقتضیات زمان است همانطور که بعد از 30 سال امواج انقلاب به شرق و غرب عالم رسید و مردم مسلمان دارند از خواب غفلت بیدار می‌شوند.پیامبران نیز برای برقراری صلح و امنیت آمدند اما هنگامی که کمونیست، سوسیالیست و ... آمدند ، گفتند ما برای نجات بشر آمده‌ایم، لکن در واقع آنها آمدند تا با استفاده از راه‌های مختلف جذب و جلب، بشر را به دام بیاندازند.
 
 
 
 
 
مردم هرجا کسی را باور داشته باشند به میدان می‌آیند و آیت الله صدوقی و فرزند ایشان مرحوم صدوقی نیز از افرادی بودند که مردم به آنها ایمان داشتند و آنها به واقع برای مردم یزد رهبر بودند و مردم همواره پشت سر آنها در همه میدانها حاضر بودند.
 
آیت الله محمد صدوقی در 11 تیرماه سال 61 در مصلای نمازجمعه یزد به دست منافقان به درجه رفیع شهادت رسید و سال گذشته نیز درست در 11 تیرماه هنگامی که مردم برای برگزاری سالگرد آیت الله صدوقی آماده می شدند، خبر درگذشت فرزند ایشان مردم این دیار را در سوگ فرو برد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار