سالن اصلي تئاترشهر در آخرين روز جشنواره چهارشنبه 14 تير پس از ميزباني از 4 نمايش در 4 روز جشنواره اجرايي نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار بخش تئاتر باشگاه خبرنگاران؛چهاردهمين جشنواره تئاتر عروسكي تهران- مبارك، آخرين روز چهارشنبه 14 تير را با 11 نمايش در بخش صحنه‌اي از سرمي‌گذراند.
بنابراين گزارش؛ 4 نمايش در بخش بين‌الملل از كشورهاي آلمان،بلاروس،گرجستان و تركيه نمايش‌هاي خود را به صحنه مي‌برند.
نمايش جعبه‌ جادويي به نويسندگي و كارگرداني آندرياس بلاشكه از كشور آلمان،ساعت 17 و 19 در تالار سايه اجرا مي‌شود.
همچنين؛نمايش‌هاي "هولستومر" به نويسندگي و كارگرداني روسلان كوداسف از بلاروس،‌ساعت 17 و سي و 19 و سي دقيقه در تالار قشقايي، "روز دوست داشتني" به نويسندگي و كارگرداني گالاكاندلاكي از گرجستان،ساعت 18 در تماشاخانه سنگلج و "هيولاي زباله" به نويسندگي و كارگرداني چنگيز اوزك از تركيه ساعت 18 درخانه نمايش 2 اجرا مي‌شود.
در بخش‌ نمايش‌هاي صحنه‌اي داخلي، نمايش‌هاي درفش كاوياني به نويسندگي و كارگرداني زهره بهروزي‌نيا از تهران ساعت 18 و سي و 20 و سي دقيقه در تالار چهارسو، "منم كه بي‌تو" به نويسندگي مهدي خليل‌زاده و كارگرداني محمد تقي اسماعيلي از اردبيل،ساعت 16 و 18 در كارگاه‌ نمايش،"افسانه گور اوغلي" به نويسندگي تارا جهاني راد و احسان يزدان پناه و كارگرداني تارا جهاني راد و عبدالرضا شيباني از گنبد كادوس، ساعت 17 و سي و 19 و سي دقيقه در تالار هنر،" جادوگران نيمه شب" به نويسندگي و كارگرداني عادل بزدوده از تهران ساعت 16 و 18 در تالار گلستان كانون پرورش فكري،"اپراي عروسكي حافظ" به نويسندگي  و كارگرداني بهروز غريب‌پور ساعت 20 و سي دقيقه در تالار فردوسي،"اينك انسان" به نويسندگي ياسرشريف ساعت 17 و 19 در خانه نمايش و "شاه‌عالم تاب،كنيزك بي‌تاب،سونات مهتاب" به نويسندگي و كارگرداني رسول نجفيان ساعت 21 و سي دقيقه در فرهنگسراي ياوران اجرا مي‌شود.
شايان ذكر است؛سالن اصلي تئاترشهر در آخرين روز جشنواره ميزبان نمايشي نخواهد بود.
همچنين؛كشور آلمان دومين نمايش خود را پس از "دومپل اشتيلزشن" و كشور بلاروس نيز دومين نمايش خود را پس از "ماه ساليير" در آخرين روز جشنواره اجرا خواهد كرد.
نمايش "روز دوست داشتني" محصول كشور گرجستان پيش از اين در اولين روز جشنواره،ميهمان تالار چهار سو شد.
گفتني است؛مراسم اختتاميه چهاردهمين جشنواره تئاتر عروسكي 5 شنبه 15 تير ، ساعت21 در محوطه كاخ موزه گلستان برگزار مي‌شود./ص
برچسب ها: سکوت ، تالار ، اصلی ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار