مهمترين عناوين اخبار سياسي باشگاه خبرنگاران كه در روز چهار شنبه منتشر شده موضوعاتي چون " اقتدار جمهوري اسلامي ايران نقطه اتكا كشورهاي منطقه ، عبدالله جاسبی و کبکانیان نامزدان عضویت در هیئت امنای دانشگاه آزاد ، ترور 13ايراني بي گناه در 14تيرماه و... است.

مهمترین عناوین باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است:





خاتمی می‌گوید کیهان امروز با کیهانی که ما دلمان می‌خواست نسبتی ندارد؛ این باعث افتخار ماست




شريعتمداري خطاب به سيد محمد خاتمي گفت: آيا ملاقات خاتمي با "جرج سوروس" صهيونيست و توطئه عليه مردم ايران، بداخلاقي است يا افشاي آن ‌از سوي كيهان؟ آيا روشنگري كيهان درباره كمك‌هاي مالي كلاني كه خاتمي براي فتنه 88 از ملك عبدالله سعودي و برخي سران كشورهاي اروپايي دريافت كرده بود، بداخلاقي است و يا وطن‌فروشي ايشان و دوستانشان؟


اقتدار جمهوري اسلامي ايران نقطه اتكا كشورهاي منطقه

 نايب رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به برگزاري رزمايش پيامبر اعظم (ص) گفت: اين رزمايش نشان‌دهنده اقتدار و توان دفاعي بالاي جمهوري اسلامي ايران است كه مي تواند نقطه اتكا خوبي براي كشورهاي منطقه باشد.


عبدالله جاسبی و کبکانیان نامزدان عضویت در هیئت امنای دانشگاه آزاد




در این رای گیری دکتر کبکانیان 19 رای از مجموع آراء اعضای شورای عای انقلاب فرهنگی را کسب کرده و عبدالله جاسبی موفق به کسب 8 رای شده است.


افتتاح فاز اول يکي از پيشرفته‌ترين واحدهاي توليد آهن اسفنجي جهان در اصفهان

 با حضور رييس‌جمهور فاز نخست يكي از پيشرفته‌ترين و بزرگترين واحدهاي توليد آهن اسفنجي جهان در مجتمع فولاد مباركه اصفهان، افتتاح شد.


ترور 13ايراني بي گناه در 14تيرماه

گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.


از حسابدار بي سواد تا همراهي برخي مديران سابق استانداري با اختلاس بيمه
 قرائت کيفر خواست، تفهيم اتهامات، شکايت نماينده بيمه ايران، گردن گرفتن اختلاس از سوي متهم رديف اول، راز رفت و آمد زنان و مردان خارجي در خانه(س)، ارتباط برخي مديران استانداري با اختلاس و...مهمترين رويدادهاي دادگاه بيمه از جلسات اول تا پنجم بودند.


اعمال تحريم‌هاي نفتي عليه ايران سياسي و كوتاه مدت است

يك كارشناس سياست خارجي گفت: اعمال تحريم‌هاي نفتي عليه كشورمان سياسي و كوتاه مدت است.


بستن تنگه هرمز برگ برنده ايران در مقابل تشديد تحريم هاي غرب
يک کارشناس سياست خارجي گفت: بستن تنگه هرمز در اوج آسيب پذيري اقتصادي و امنيتي برگ برنده ايران است اما زمان و چگونگي استفاده از ابزار استراتژيک و اعمال محدوديت در تنگه هرمز به تدابير جامع مسئولين در شرايط مقتضي بستگي خواهد


حميد رسايي كيست؟ عبدالله جاسبی و کبکانیان نامزدان عضویت در هیئت امنای دانشگاه آزاد
حميد رسايي نماينده مردم تهران در مجلس هشتم و نهم و صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه 9 دی است.


همه چيز درباره اولين دانشگاه صنعتي ايران
 این دانشگاه که بعدها لقب مادر دانشگاه‌های صنعتی ایران را نیز از آن خود ساخت، در آبان ۱۳۳۵ توسط مهندس حبیب نفیسی و به دستور محمدرضا پهلوي(شاه معدوم) تاسیس شد.


نيروي هوا فضاي سپاه بر لبه تکنولوژي حرکت مي‌کند
فرمانده نيروي هوا فضاي سپاه پاسداران گفت: اين نيرو در حال حاضر در زمينه هاي آفندي و پدافندي مثل ساخت موشک هاي زمين به زمين و هواپيماهاي بدون سرنشين به نتايج خوبي دست يافته و اکنون بر لبه تکنولوژي نظامي حرکت مي‌کند.


لزوم تشكيل تيمي قوي براي پيگيري دريافت غرامت‌هاي جنگي ايران
يك نماينده مجلس از ضرورت تشكيل يك تيم قوي براي احقاق حقوق بين المللي ايران از جامعه جهاني خبر داد و گفت:‌بايد پرونده هاي دريافت غرامت سانحه هوايي سال 67، شيميايي شدن هزاران جوان ايراني و 8 سال دفاع مقدس پيگيري شود.


دادستان تهران را بيشتر بشناسيم/دانشنامه
عباس جعفری دولت‌آبادی از سوي آيت الله آملي لاريجاني رئيس قوه قضائيه به سمت دادستان کل تهران منصوب شد.


"پيامبر اعظم 7"، تابلوي تمام نماي اقتدار ايران در ارزش‌هاي ملي است

 عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به برگزاري رزمايش پيامبر اعظم (ص) 7 گفت: از اين رزمايش اقتدار و توان جمهوري اسلامي ايران در دفاع از ارزش هاي حياتي كشور به نمايش گذاشته شد.


لازمه رسانه اي کردن اسامي متهمان صدور حکم دادگاه است

یک وکيل پايه يک دادگستري گفت: فقط درصورت صدور حکم دادگاه مي توان اسامي و مشخصات متهمان در اختلاس بيمه را رسانه اي کرد.


بايد استعدادهای کشور به سمت بهبود شرایط اقتصادی مردم برود

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط فعلی کشور گفت: لازم است با روحیه تعامل و همکاری همه استعدادها به سوی بهبود شرایط اقتصادی مردم و کمک به دولت جهت تأمین نیازهای مردم و جلوگیری از گرانی معطوف شود.


انتخاب روساي برخي از دانشگاه‌هاي كشور با راي شوراي عالي انقلاب فرهنگي
در جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي که شامگاه سه شنبه به رياست محمود احمدي نژاد برگزار شد، چند نفر از روساي دانشگاه‌هاي كشور با راي اعتماد اعضاي شورا انتخاب شدند.


انهدام 35 پایگاه‌ آمریکا در اولین دقایق حمله به ايران توسط موشک‌هاي سپاه
 فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: 35 پايگاه آمریکایی در اطراف ایران هستند که همگی در تیررس موشک‌های ما قرار دارند که اگر حمله اي به کشور صورت گيرد تمام اين پايگاه‌ها را کاملاً منهدم مي‌کنيم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار