معاون امور شهری و فضای سبز گفت: شهرداری این منطقه در یک طرح ابتکاری اقدام به نصب مخازن دو منظوره شن مخصوص و گلدان گل و گیاه در معابر این منطقه کرده است.

رضا مددی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: این مخازن به گونه‌ای طراحی شده که در فصول گرم سال به عنوان گلدان گل و گیاه و در فصول زمستان و پاییز به عنوان مخازن نگهداری شن مخصوص برای برف روبی استفاده شوند.
وی ادامه داد: ثابت بودن محل استقرار مخازن و عدم نیاز به جابجایی آنها پس از فصل سرما، نگهداری آسان کیسه‌های مخصوص شن بعد از فصل سرما و عدم آسیب دیدن کیسه‌ها به علت جابجایی مکرر، بهبود منظر شهری با کاشت گل‌های فصلی داخل جعبه‌ها در سایر فصول، کاهش هزینه‌های مربوط به خرید مخازن و گلدان به صورت مجزا و مقاومت مخازن در مقابل شرایط محیطی و فیزیکی از جمله مزایای اجرای این طرح است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این اقدام در راستای استقرار سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای صورت گرفته، افزود: از سوی دیگر با استفاده از شن پاش مکانیزه میزان شن مخصوص در زمان برف روبی تا حدودی کاهش می‌یابد.
 معاون شهردار منطقه سه آموزش بهداشت کار، ساخت و تجهیز ساختمان‌های اسکان کارگری در سطح نواحی، نصب خازن و رله نشتی برق در جعبه‌های برق شهری و اجرای طرح ضد لغزه کردن پله‌ها دبستان‌های دولتی و ادارات شهرداری منطقه را از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا برشمرد./ز
برچسب ها: مددی ، شهرداری ، مخازن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار