مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از بلوار پیامبر اعظم به عنوان بزرگترین بزرگراه معنوی کشور یاد کرد و از مسئولان خواست در طراحی این مسیر مجموعه‌های فرهنگی نیز پیش‌بینی شود.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، مرتضی اسماعیلی‌طبا با بیان اینکه این بلوار حرم مطهر حضرت معصومه را به مسجد مقدس جمکران متصل می‌کند، از این مسیر به عنوان بزرگترین بزرگراه معنوی کشور یاد کرد و از مسئولان خواست در طراحی این مسیر مجموعه‌های فرهنگی نیز دیده شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه این فضا در کشور بی‌نظیر است، یاد آور شد: باید در طراحی‌ها، کاربری‌ فرهنگی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا این مسیر به فضایی معنوی و فرهنگی تبدیل شود.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت های ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه گفت: گرایش روز افزون اقشار مختلف جامعه ما بویژه قشر جوان و تحصیلکرده به فرهنگ مهدویت و انتظار و نیاز فراوان آنان به آشنایی با معارف ناب مهدوی از یک سو و رشد جریان های منحرف و اعتقادی و به تبع آن افزایش پرسشها و شبهات در زمینه معارف از سوی دیگر ضرورت تالیف و تدوین آثار و کتاب های ارزشمند در این زمینه را دو چندان ساخته است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.