رئيس هيئت مديره و مديرعامل سازمان اقتصادي رضوي به مناسبت روز صنعت و معدن گفت: براي بهبود فضاي كسب و كار و توسعه اقتصادي بايستي به توسعه صنعتي به عنوان اولويتي تأثيرگذار نگريست.


 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی مهندس مهدي عزیزیان افزود: نامگذاري اين سال‌ها به نام‌هاي «همت مضاعف و كار مضاعف»، «جهاد اقتصادي» و «توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني» توسط مقام معظم رهبري نشان‌دهنده نگاه بلند و توجه ايشان به موضوع صنعت و اقتصاد است كه جاي تقدير و خوشحالي بسيار دارد.

وي افزود: امروز حل مشكلات صنعتي، همكاري و همفكري همه‌ي اجزاء خانواده صنعت اعم از سياستگذاران و مسؤولان، جامعه دانشگاهي، كارآفرينان و بخش خصوصي را در پيوندي نزديك مي‌طلبد.

مديرعامل سازمان اقتصادي رضوي در ادامه با اشاره به فعاليت‌هاي سازمان اقتصادي رضوي گفت: سازمان اقتصادی رضوی با درک به موقع و درست شرایط فعلی و وضعیت اقتصادی کشور، تلاشي جهادگونه را با انجام صحيح وظايف و مسؤوليت‌هاي محوله در زمينه بهبود روش‌ها، عملکرد بهینه، تولید بیشتر، اقتصادی پویاتر و کسب نتایج مطلوب‌تر آغاز کرده و با پیگیری تا رسیدن به نتیجه در تمام کارها و پروژه‌ها ادامه خواهد داد.

وی تصريح كرد: سازمان اقتصادي رضوي، به عنوان بزرگترین هلدینگ اقتصادی در شرق کشور همواره با بررسی شرايط و پيچيدگي عوامل مؤثر بر فعاليت‌هاي اقتصادي، در پي طراحي و تدوين برنامه‌هاي راهبردي براي دستيابي به اهداف مطلوب سازمان بوده است.

عزيزيان در ادامه اظهار داشت: برنامه دوم پنج ساله استراتژیک این سازمان نقشه جامع فعاليت‌هاي ما در سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني است./س  


برچسب ها: سازمان ، اقتصادی ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.