تيم بسكتبال مهرام تهران كه نماينده ايران در جام باشگاه هاي آسيا محسوب ميشود از فردا 17 تير تمرينات آماده سازي خود را آغاز مي كند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، تمرينات تيم بسكتبال مهرام از روز شنبه 17 تير براي حضور پر قدرت در جام باشگاه هاي آسيا آغاز مي شود هر چند هنوز ليست بازيكنان اين تيم با توجه به شروع فصل نقل و انتقالات و برگزار نشدن جلسه مديريتي باشگاه به طور قطع مشخص نشده است.

مصطفي هاشمي سرمربي مهرام در اين باره گفت: هنوز نفرات حاضر در تمرينات در جلسه با مديران باشگاه مورد بحث قرار گيرند اما از نظر سهميه هاي ملي با توجه به قانون قراردادهاي 2 ساله ، ما مشكلي براي نگه داشتن بازيكنان فصل قبل خود نداريم و تيم هايي مثل پتروشيمي كه تعداد زيادي از بازيكنانشان در سهميه قرار گرفته اند بايد به دنبال تعديل بازيكنان باشند.

سرمربي مهرام در مورد جلسه با محمود مشحون رئيس فدراسيون بسكتبال و اختلاف نظر در جلسه ليگ تاييد كرد : بحث اصلي ما در جلسه اختصاصي آمادگي براي جام باشگاه هاي آسيا بود اما اگر در جلسات ليگ بحث واختلافات نظر پيش مي آيد بهترين نتايج نيز از همين تضاد عقايد گرفته مي شود.

وي ادامه داد: همه ما عاشق بسكتبال هستيم و من هم براي منفعت ورزش بسكتبال نظرات خود را در جلسه ليگ مطرح كردم چون شخصا با بحث سهميه بندني مخالفم اما در نهايت نظر جمع چيز ديگري مي گويد.

هاشمي درپاسخ به اين سوال كه آيا از مشحون رئيس فدراسيون به خاطر برخوردهاي درون جلسه ليگ دلخور است چه توضيح داد: من از دست هيچ كس در بسكتبال دلخور نيستم و به نظرم جامعه بسكتبال متشكل از افراد با شخصيت و بزرگ است كه گاهي اختلاف عقيده ،  تضاد و عدم همكاري در بين آنها وجود  دارد اما در نهايت بايد حرمت يكديگر را در مقابل رسانه ها نگه داريم در مجموع تمام اهالي بسكتبال روي چشم من جاي دارند./مح

برچسب ها: بسکتبال ، تیم ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار