مربي سابق دروازه بان هاي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: كا مانوئل خوزه را نديده ام اما اميدوارم خوب باشد و با پرسپوليس نتيجه بگيرد.

سعيد عزيزيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، اظهار داشت: من كار مانوئل خوزه را نديده ام تا در  موردش نظر بدهم اما اميدوارم خوب باشد و با اين نفراتي كه پرسپوليس گرفته كار مثبتي انجام دهد و نتيجه بگيرد پرسپوليس هميشه بايد قهرماني بياورد و در آسيا هم نتيجه بگيرد شنيده ام كه مانوئل خوزه مربي توانمندي است اما سن او بالا است و بايد ببينيم با اين شرايط سني مي تواند نتيجه بگيرد يا نه ؟ دنيزلي هم سنش بالا بود و يك جاهايي كم مي آورد و نمي توانست به موقع به داد تيم برسد.

وي افزود: سن مربي و بازيكن بايد يك مقدار نزديك به هم باشد و بچه ها از او حرف شنوي داشته باشند و حرف هايش را قبول كنند بازيكناني بوده اند كه مي گفتند مربي در تمرين تيم كاري كه مي گويد را خودش بايد انجام دهد و بعد ما انجام دهيم به همين دليل مربي بايد توانايي جسمي داشته باشد تا تفكراتش را اجرا كند.

عزیزیان تصریح کرد: حضور اين همه ستاره در تيم مشكل ساز است اما اميدوارم براي پرسپوليس چنين مشكلي به وجود نيايد حضور ستاره ها بخواهيم يا نخواهيم مشكل ساز مي شود چون اين بازيكنان در تيم هاي خودشان خوب بوده اند و هميشه فيكس بازي كرده اند و اگر در پرسپوليس روي نيمكت باشند مشكل ساز مي شوند.

عزيزيان در پايان اظهار داشت: به نظر من پرسپوليس فصل بسيار سختي را پيش رو داريم چون با اين بازيكناني كه جذب كرده توقعات از پرسپوليس خيلي زياد شده و بايد قهرمان شود و بتواند هواداران را راضي كند مي گويند قراردادهاي اين فصل پرسپوليس ميلياردي است و اين ستاره ها بايد مثمر ثمر باشند تا هواداران كنار تيم باشند و كمك كنند تا پرسپوليس قهرمان شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار