حسين معززي نيا در برنامه شب گذشته "هفت":

جدايي جيراني از هفت بايد جور ديگري اتفاق مي افتاد

حسين معززي نيا با اشاره به اعتبار فريدون جيراني در برنامه هفت گفت: جدايي جيراني از هفت بايد به شكل بهتري اتفاق مي افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حسين معززي نيا، منتقد، ديشب در برنامه سينمايي هفت گفت: بهتر بود جدا شدن فريدون جيراني از برنامه هفت به شكل بهتري اتفاق مي افتاد.

وي با اشاره به اينكه از حضور محمود گبرلو به عنوان مجري خوشحاليم گفت: فريدون جيراني براي اين برنامه اعتبار و احترام داشت، مديران بايد از يكسري مسائل حمايت كرده و به قول معروف پاي بعضي چيزها باشيد.

معززي نيا در پايان افزود: زماني كه يك فرد دو سال اجراي يك برنامه زنده را به عهده دارد، كاهش اعتبار به صورت ناگهاني، شايد چندان شايسته و درست به نظر نرسد.

گفتني است، برنامه هفت برنامه اي سينمايي است كه با اجراي محمود گبرلو هر جمعه ساعت 11 در شبكه 3 سيما به بررسي مسائل سينما و پروژه هاي جديد سينمايي مي‌پردازد.

اين برنامه كه با اجراي فريدون جيراني در ميان مردم محبوبيت زيادي پيدا كرده بود، با تغيير كارشناس و مجري رويكرد و هدف خود را تغيير داد.

لازم به ذكر است در نظرسنجي شب گذشته اين برنامه كه در خصوص مهم ترين ويژگي يك فيلم كمدي ايراني بود در ميان گزينه هاي برخورداري از ساختار جذاب، بيان مسائل اجتماعي روز، احترام به عرف و اخلاق و دوري از لودگي و تسخر، بيان مسائل اجتماعي روز بيش تر درصد راي بينندگان را به خود اختصاص داد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار