در حاشیه نقد فیلم "خوابم می آد" در برنامه "هفت"؛

منتقدان گفتند، عطاران هم بازی کند هم فیلم بسازد/رضا عطاران نیامد

رضا عطاران کارگردان فیلم سینمایی خوابم میاد برای نقد این فیلم در برنامه هفت حاضر نشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مسعود فراستی، حسین معززی نیا، سید محمد حسینی منتقدان در برنامه سینمایی "هفت" بدون حضور رضا عطاران کارگردان فیلم به نقد فیلم سینمایی "خوابم می آد" پرداختند، رضا عطاران به دلیل شرکت در مراسمی دیگر در نقد فیلم این هفته این برنامه حاضر نشد.

فراستی در خصوص نقد فیلم گفت: فیلم نامه تاجایی که به زندگی رضا مربوط می شود به خوبی پیش می رود و صدای خود شخصیت به روند فیلم خیلی کمک می کند.

معززی نیا در ادامه افزود: در فیلم "خوابم می آد" با نگاه کمدی سازی روبرو هستیم که نگاه و طنز آن از خود کارگردان است.

وی در ادامه افزود: مشکل عمده این فیلم در ساختار، کنار رفتن ایده ها و روایت یک قصه است.

حسینی تصریح کرد: فراز اول قصه از گویایی و روانی برخوردار است اما از اواسط فیلم، قصه دچار افت شده و شوخی ها تکراری می شود.

حسینی در ادامه افزود: شادابی که کارگردان فیلم سعی داشته با نقش زن به فیلم بدهد و استفاده از اکبر عبدی برای شکستن یک سری خطوط قرمز است.

وی در این خصوص تصریح کرد: بازی یک مرد به جای زن می توانند ماجراهایی که در سینما متداول نیست را برطرف کند که من به شخصه با آن موافق نیستم.

فراستی در ادامه با اشاره به اینکه از یک فیلم اولی نباید انتظار زیادی داشت، افزود: کارگردان فیلم قصد بیان حرف فلسفی و سیاسی ندارد و تنها نکته مهم این است که در پس شخصیت اول فیلم یک مسئله پنهان است.

حسین معززی نیا در ادامه افزود: اگر عطاران کمی از نگرانی ها و واکنش منتقدین دور باشد و به آن ها توجه نکند روند فیلم سازی را راحت تر طی می کند و می تواند به عنوان بهترین کمدی ساز سینمای ما شناخته شود.

فراستی در خصوص سوال مجری درباره ادامه فیلم سازی عطاران گفت: عطاران به طور حتم هم باید فیلم بسازد و هم به بازی گری ادامه دهد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار