استاندار جدید خراسان شمالی امروز در مراسمی با حضور وزیر کشور معرفی شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران مصطفي محمدنجار وزير كشور در مراسمي كه صبح امروز برگزار شد،‌ محمود احمدی بیغش را به عنوان استاندار جدید خراسان شمالی معرفی و از خدمات آقای شفقت استاندار پيشين قدردانی کرد .

محمدنجار در این مراسم گفت: استقرار عدالت ، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج ، از مهم ترین اهداف دولت است.

وي در ادامه هدفمندسازی یارانه ها ، سفرهای استانی دولت، مسکن مهر و سهام عدالت را از اقدامات بی نظیر دولت در این 7 سال و تقویت بنیانهای اقتصادی را از برنامه های دولت برشمرد و افزود: از جمله نشانه گیری‌های دشمن، اقتصاد کشور و مسئله تحریم هاست که ما توانستیم این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم .

وزیرکشور همچنين به ظرفیتهای بالای خراسان شمالی اشاره و تصريح كرد: استاندار جدید باید به نحو احسن از این ظرفیت ها برای پیشرفت استان استفاده کند.

محمدنجار، توجه به مسائل جوانان، اجرایی شدن مصوبات تا پایان دولت ، توجه به مشکلات عمرانی روستایی و شهری، توسعه زیرساختها ، جذب سرمایه و سرمایه‌گذار ، مبارزه با فساد اقتصادی و اداری و توجه ویژه به بخش کشاورزی را از مهم ترین برنامه های استاندار جدید خراسان شمالی برشمرد.

در اين مراسم شفقت استاندار پيشين خراسان شمالی توسعه اقتصادی و کشاورزی به عنوان یک استان برتر، قرارگیری بین 5 استان برتر کشور در مشاغل خانگی و جذب 90درصدی اعتبارات سال 90 را از مهم ترین دستآوردهای دوره استانداری خود برشمرد.

همچنين احمدی بیغش  به عنوان
استاندار جدید خراسان شمالی گفت : این استان با همه تلاش هایی که انجام شده است ، از بسياري از استانها عقب تر است اما همه ما باید تلاش کنیم تا به پیشرفت و توسعه برسیم .

گفتني است محمود احمدي احمدي بيغش نماينده مردم شازند در مجلس هشتم و عضو كميسيون امنيت ملي اين دوره از نهاد قانونگذاري بود.
/س2
برچسب ها: استاندار ، احمدی ، خراسان ، نجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار