دبير سياسي انجمن اسلامي مستقل دانشگاه شهيد بهشتي گفت: حمايت ايران از مردم مظلوم سوريه و لبنان به عنوان يک اهرم فشار عليه غرب و ضربه زدن به آمريکا و بسط و گسترش بيداري اسلامي در جهان است که اين خلاف انتظارات آمريکاست.

نمکيان دبير سياسي انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه شهيد بهشتي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در خصوص حمايت آمريكا از گروهک تروريستي منافقين اظهار داشت: علم کردن اين گروهک از سوي لابي هاي صهيونيستي و آمريکا و حذف از ليست گروه‌هاي تروريستي، با هدف اعمال فشار عليه ايران است.

وي در ادامه افزود: آمريکا به عنوان اصلي ترين عامل تروريست در جهان، گروهک‌هاي مختلف سياسي از جمله منافقين را آلت دست خود قرار داده است تا بتواند به اهداف شوم خود در منطقه برسد.

اين فعال دانشجويي با بيان اينکه ايران پرچمدار جبهه مقاومت اسلامي در جهان است گفت: حمايت ايران از مردم مظلوم سوريه و لبنان به عنوان يک اهرم فشار عليه غرب و ضربه زدن به آمريکا و بسط و گسترش بيداري اسلامي در جهان است که اين خلاف انتظارات آمريکاست.

دبير سياسي انجمن اسلامي مستقل دانشگاه شهيد بهشتي اقدامات دستگاه ديپلماسي را در اين ارتباط مثبت ارزيابي کرد و يادآور شد: مسئولين نظام هميشه در برهه هاي زماني خاص به بهترين شکل واکنش خود را در پي اقدامات خبيثانه کشورهاي عربي منطقه و معاندين اسلام نشان داده است.

وي در ارتباط با حقارت شيطان بزرگ كه با اعمال سياست هاي پليدش در منطقه به وجود امده تصريح کرد: هر عملي که از سوي آمريکا در منطقه سر مي زند ارزش مقابله از سوي ايران اسلامي را ندارد چرا كه با توجه به تداوم سياست هاي آن كشور در منطقه هر واکنش از سوي جمهوري اسلامي ايران در قبال آمريکا، براي آنان يک ارزش است.

وي در پايان خاطر نشان کرد: با توجه به قدرت تاثير گذاري ايران در منطقه و جهان كشور آمريکا در صدد تخريب و نابودي ايران اسلامي است تا بتواند با نابودي ايران به منافع خود در منطقه برسد.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار