معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین، نقشه راهی در آموزش و پرورش است که می‌تواند تعریفی ثابت از تعلیم و تربیت برای خانواده، جامعه و دانش‌آموز داشته باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان فرشته حشمتیان در کارگاه آموزشی تبیین سند تحول بنیادین در میرجاوه اظهار داشت: امروزه پایه ششم تکمیل کننده مقطع ابتدایی است.

وی با اشاره به تغییر ساختار محتوایی در این مقطع افزود: فاصله نزدیک صف و ستاد سبب شده تا موضوع مهم آموزشی طرح 3ـ3ـ6 در این استان به خوبی تفهیم شود و این هماهنگی معلمان و مسئولان را به خوبی نشان می‌دهد که قابل تقدیر است.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی ادامه داد: سند تحول بنیادین، نقشه راهی در آموزش و پرورش است که می‌تواند تعریفی ثابت از تعلیم و تربیت برای خانواده، جامعه و دانش‌آموز داشته باشد.

حشمتیان با اشاره به خواسته مقام معظم رهبری بر اجرا و نظارت دقیق این سند بیان داشت: سه عنصر قلب، قدم و قلم باعث می‌شود تا انسان در اوج اعتقاد و جلب رضایت معبود کار کند و آن را به دست آورد.

وی به پراکندگی جمعیت و وسعت جغرافیایی استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش نگاه ویژه و خاصی به این استان در راستای سند تحول بنیادین دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش به منظور اطلاع از آخرین مراحل اجرایی طرح 3ـ3ـ6 از مدارس منطقه میرجاوه بازدید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان هم در این کارگاه با اشاره به برگزاری هشت گردهمایی ویژه روسا و معاونان آموزشی برای توجیه و تبیین اهداف و برنامه‌های سند تحول در استان گفت: تعداد 21 جلسه کمیته تحول با 99 مصوبه پیرامون اجرای طرح 3-3-6 در استان تاکنون برگزار شده است.

غلامرضا محمد قاسمی افزود: تعداد یک‌هزار و 950 جلسه و همایش‌های توجیهی پیرامون طرح تحول، خاص والدین، دانش‌آموزان، مدیران و معلمان در استان برگزار شده است./س

برچسب ها: سند ، تحول ، بنیادین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.