امام جمعه دماوند بر لزوم انتخاب سریع نماینده معین برای حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه و رودهن با نظر نخبگان و مسئولان اجرایی و فرهنگی تاکید کرد.

حجت ‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه و رودهن ابطال شد.

وی ادامه داد: از این رو خلأیی در این شهرستان ها برای احقاق حقوق مردم به وجود آمده است که باید از طریق سایر ظرفیت‏ های موجود جبران شود.

علاءالدینی اضافه کرد: از این رو، هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی می‏ توانند با تعیین نماینده معین یا افتخاری برای شهرستان دماوند از بار مشکلات این منطقه بکاهند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: نماینده معین باید هم ‏سو با نظرات نهاد فرهنگی مانند ستاد اقامه نماز جمعه و همچنین مسئولان اجرایی همچون فرمانداری امور منطقه را عملیاتی سازد.

وی اضافه کرد: بنابراین انتخاب نماینده معین بدون اطلاع مسئولان و مردم دماوند بی ‏شک امری مطلوب نیست.

علاءالدینی، برگزاری نشستی مشترک با حضور ائمه جمعه منطقه، فرمانداران، اعضای شورای فرهنگ عمومی، رئیس شورای اسلامی شهرستان ‏های دماوند و فیروزکوه، نخبگان این خطه و اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برای تعیین نماینده معین را پیشنهاد کرد.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: امیدوارم این نشست هر چه سریع ‏تر تشکیل و وکیلی مناسب تا زمان انتخابات آتی برای دماوند در مجلس شورای اسلامی تعیین شود./س

برچسب ها: نماینده ، ابطال ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.