وكيل متهم(غ.ن) گفت: ال سي هايي را كه موكل بنده امضا كرده ابطال شده، وي فقط يك كارمند ساده بوده كه هيچ اطلاعي از امور نداشته است.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در ادامه چهاردهيمن جلسه رسيدگي به فساد بزرگ مالي نجفي نماينده دادستان در دفاع از كيفرخواست (غ.ن) اظهار داشت: (غ.ن) دو فقره ال سي را امضا كرده و چيزي كه علم متهم را اثبات مي كند اين است كه در اظهاراتش آمده كه وي يك فقره ال سي را در زماني كه مه آفريد دستگير شده بود نيز امضا كرده است و همين موضوع علم وي را ثابت مي كند.

نماينده دادستان با بيان اينكه براي اين متهم 17 فقره معاونت در گشايش اعتبارات اسنادي در كيفرخواست درج شده اظهار داشت: خروج 400 ميليارد تومان از بانك صادرات و تنزيل و كسب يك درصد با توجه به اينكه مي دانست هيچ كالايي در اين ميان رد و بدل نشده است نشان از اقدام مجرمانه وي دارد.

نجفي افزود: طبق اظهارات (ط.ن) موضوع ال سي ها در جلسات هيئت مديره مطرح مي شده است و به همين دليل متهم (غ.ن) از جريان ال سي ها آگاه شده و حتي اگر در اين باره سكوت هم اتخاذ كرده باشد مصاديق معاونت در جرم برآورده شده است.

در ادامه جلسه دادگاه متهم (غ.ن) در آخرين دفاع خود گفت: وكالت نامه اي كه در خصوص گروه ملي براي من صادر شده بود متعلق به سال 87 است و آن زمان گروه ملي هنوز دولتي بود و شروع گشايش ال سي ها نيز از برج 6 سال 89 آغاز شده است به همين دليل چگونه مي توانستم از اين امور مطلع باشم.

وي با اشاره به مطرح شدن جريان ال سي ها در هيئت مديره گفت: هم اكنون هم هيئت مديره ال سي  ها را تاييد مي كند هيئت مديره در تمامي مقاطع موافق خريد و فروش از طريق پول و گشايش اعتبار اسنادي داخلي و خارجي بوده است.

پس از اظهارات متهم وكيل مدافع وي در دفاع آخر از موكل خود گفت: ال سي هايي را كه موكل بنده امضا كرده ابطال ده،  وي فقط يك كارمند ساده بوده كه هيچ اطلاعي از امور نداشته است./پ3
برچسب ها: دادگاه ، فسادمالی ، وکیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار