وكيل متهم(ع.الف) گفت: پرونده موكلم بايد با عنوان مشاركت بررسي شود.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در ادامه چهاردهمين جلسه دادگاه فساد بزرگ مالي نماينده دادستان از متهم (ط.ن) پرسيد: اصولا تنزيل ال سي ها به چه صورت بود؟ آيا (ج.الف) و (الف.ش) با (ع.الف) تماس هايي داشته و هماهنگي ها را انجام مي دادند؟

متهم (ط.ن) در جايگاه دادگاه قرار گرفت و در پاسخ به نماينده دادستان گفت: درباره اينکه شخص ع الف در جريان کار بوده يا نه بايد بگويم اعضاي هيئت مديره همگي اطلاع داشتند صادقانه بيان مي کنم که کلاهبردار بوده است و (الف.ش) با (ع.الف) ارتباط و هماهنگي هايي را با يکديگر برقرار مي کردند و تنزيل ها و پيشفاکتورها را امضا مي کردند.

در ادامه صحبت هاي متهم (ط.ن) رياحي واکنش نشان داد و گفت: بنده که اجازه صحبت کردن ندارم و متهم ط ن خطاب به وکيل رياحي گفت: شما صحبت هايتان را کرده ايد لطفا حرفي نزنيد.
 وکيل ع الف خطاب به متهم ط ن گفت: اينکه موکل بنده در جريان بوده است يا نه تشخيص آن بر عهده خود دادگاه است.

نماينده دادستان با اشاره به اينکه متهم ع الف ال سي ها را که 17 فقره بوده امضا کرده است افزود: (ع.الف) در خروج 400 ميليون از بانک صادرات و نهايتا در تحويل و صدور چک ها اقدام داشته و کمتر از ط ن نبوده است.

نماينده دادستان در جايگاه قرار گرفت و خطاب به موکل متهم (ع.الف) گفت: اينکه متهم بيان مي کند تحصيل معاونت شرط نيست بلکه بايد بگويم موکل شما اقدام به انجام فعل کرده و امضاي اسنادصوري و امضاي چک را صادر کرده است.

وي خطاب به وکيل (ع.الف) گفت: اينکه اشاره کرديد مبلغ مشخص نيست بايد بگويم که کاملا واضح است مبلغ 40 هزار و 227ميليون ريال ال سي که در کيفرخواست هم آمده است.

وکيل متهم (ع.الف) خطاب به قاضي سراج گفت: اتخاذ عنوان مشارکت را براي موکلم را دارم./پ3



برچسب ها: دادگاه ، فسادمالی ، وکیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار