شركت سیمان صوفیان براي اولين بار توانست عنوان اولین صادر کننده سیمان به کشور ترکیه را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، مديرعامل سيمان صوفيان با اعلام اين خبر گفت: اخیراً این شرکت موفق به اخذ استاندارد بین المللی اروپا «CE Marking » گردیده و از خرداد ماه سالجاری بعنوان اولین شرکت سیمانی توانسته است محصولات تولیدی خود را به بازارهای سیمان کشور ترکیه(یکی ازکشورهای عضو اتحادیه اروپا) صادر نماید.

اخلاقی فرد با ابراز خرسندي از اين موفقيت افزود: با اخذ گواهی صادرات کالا به کشورهای اروپائی اولين محموله سيمان به تركيه ارسال شد.

وي اظهار داشت: يكبار ديگر با تلاش شبانه روزي پرسنل زحمتكش شركت سيمان صوفيان توانستيم قدم بلندي در زمينه صادرات سيمان برداشته و بالندگي ديگري نصيب ميهن عزيزمان نماييم.

اخلاقی فرد تصريح كرد: صادرات سیمان به کشوری مثل ترکیه ، که خودبزرگترین صادر کننده سیمان به کشورهای همجوار می باشد براي اولين بارصورت گرفت و موفقيت بزرگي در اين رابطه محسوب مي شود.

وي تاكيد كرد: امیدواریم با استعانت از پروردگار متعال بیش از پیش درتوسعه میهن عزیزمان نقش آفريني كرده و قدمهاي بلندي در رابطه با شكستن تحريم هاي مغرضانه دشمنان اسلام و ايران برداريم و با اين كار به رشد اقتصادي و سياسي كشور كمك نماييم.

گفتني است: هم اکنون این شرکت محصولات خود را به کشورهای آذربایجان وعراق نیز صادر می نماید . این امر با عنایت به بهره برداری از فازهای اول و دوم افزایش ظرفیت تولید این شرکت که از 4600 تن به بیش از 7000 تن افزایش یافته،صورت گرفته است و شرکت را قادر نموده علاوه بر پوشش دادن کمبود سیمان در داخل کشور، مازاد تولید خود را به بازارهای منطقه صادرنماید .

این شرکت علاوه بر داشتن امتیاز کیفیت مطلوب محصولات خود با دارا بودن امکان حمل و ارسال جاده ای و ریلی سیمان، بازار مناسبی را در کشور ترکیه برای خود تدارک دیده است./س

برچسب ها: صادرات ، سیمان ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.