فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختیاری گفت: سیاست ناجا در سالجاری، پدافنی نیست بلكه مقابله جدی با جنگ سایبری دشمن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

سردار عبدالرضا آقاخانی در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بروجن افزود: پلیس علمی در نیروی انتظامی با گسترش آموزش و پژوهش در نهضت نرم افزاری و بهره ‌مندی از فناوری نوین تحقق یافت.

وی با تشریح تحولات دنیای فناوری و بخش نرم افزاری تصریح كرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در زمینه های تهاجم فرهنگی و جنگ سایبری سرمایه گذاری و تلاش زیادی می كنند و لازم است در این بخش خود را مجهز كنیم.

سردار آقاخانی افزود: برخی معضلات فرهنگی به ویژه تهاجم فرهنگی دشمن دغدغه مسوولان در جامعه به شمار می رود و لازم است مردم و مسوولان در راستای تقویت بنیه فرهنگی مردم همكاری و تعامل كنند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری تاكید كرد: مسئولان برای مقابله با تهدیدات فرهنگی و اجتماعی دشمن، بصیرت افزایی مردم و استمرار حركت نظام جمهوری اسلامی تعامل بیشتری داشته باشند.

سردار آقاخانی با تقدیر از همكاری گسترده مردم با پلیس در بخش های مختلف، تصریح كرد: اتحاد و همدلی دستگاه های قضایی، امنیتی، انتظامی و دیگر سازمان ها به ویژه مشاركت جدی مردم، زمینه ساز تحقق امنیت پایدار در جامعه است.

سردار اقاخانی با اشاره به بازگشایی محور ارتباطی بروجن با استان های غرب كشور افزود: این موضوع، مشكلاتی نظیر افزایش قاچاق مواد مخدر را برای این شهرستان ایجاد كرده است.

در این آیین سرهنگ تیمور عكاشه به عنوان فرمانده انتظامی بروجن منصوب و معرفی و از خدمات سرهنگ ایرج غلامی تقدیر شد./س
برچسب ها: سایبری ، سیاست ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.