انتظامي بازيگر سينما و تئاتر با ابراز گلايه از عدم توجه مسئولان به بانوان پيشكسوت اظهار داشت: توجه مسئولان به بانوان پيشكسوت و همچنين برپايي بزرگداشت براي آنان نشان از اهميت آن ها مي‌دهد.

عزت‌الله انتظامي بازيگر پيشكسوت سينما، تئاتر و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت:‌ بايد مسئولان نگاه ويژه‌اي به هنرمندان پيشكسوت ما داشته باشند.

وي ادامه داد: زنان هنرمندي هستند كه در شرايط بسيار سختي زندگي مي‌كنند درخواستم از مسئولان اين است كه شرايط مناسبي را براي آنان فراهم و از آنان قدرداني كنند.

آقاي بازيگر سينماي ايران، ضمن ابراز گلايه‌ از عدم حضور بانوان در بزرگداشت ها گفت:‌ بيشتر براي هنرمندان مرد مراسم نكوداشت و بزرگداشت برگزار مي‌شود و به هيچ وجه رسم خوشايندي نيست كه خانم‌ها در اين مراسم‌ها حضور نداشته باشند.

انتظامي به زنده‌ياد "منصوره حسيني " نقاش پيشكسوت اشاره كرد و گفت:‌ زنده ياد "منصوره حسيني" نقاش پيشكسوت ما بود كه مدتها به تنهايي در منزلش زندگي مي‌كرد و هيچگاه صحبتي در خصوص آن نشده بود چقدر خوب مي‌شد قبل از اين كه براي هنرمندان پيشكوست ما مشكل پيش آيد آن ها را شاد كنيم.

وي اظهار داشت:‌ برگزاري مراسم براي هنرمندان پيشكسوت نشان از توجه و اهميت به آن ها است و خوشحالي مضاعفي براي آن ها بوجود مي‌آورد حركت بسيار مناسب و پسنديده‌اي است.

انتظامي همچنين به برنامه‌اي به نام چهره‌هاي ماندگاري كه ساليان پيش از تلويزيون پخش مي‌شد اشاره كرد و افزود: ساليان پيش برنامه‌اي به نام چهره‌هاي ماندگار از تلويزيون پخش مي‌شد كه خود من نيز در سال سوم پخش اين برنامه چهره ماندگار شدم./ي2
برچسب ها: انتظامی ، مسئولان ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار