مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد رجايي گفت: تعطيلي يك ماهه دانشگاه شهيد رجايي همزمان با ماه مبارك رمضان اعتراض تشكل‌هاي دانشجويي اين دانشگاه را در پي داشته است.

محمد مهدي انصاري مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد رجايي در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تعطيلي يک ماهه دانشگاه در ماه رمضان گفت: علي‌رغم فعاليت همه مراكز آموزشي و دانشگاه‌ها در ماه مبارك رمضان مسئولان دانشگاه شهيد رجايي طي اطلاعيه‌اي كه در پروتال داخلي اين دانشگاه عنوان شده، اعلام كرده‌اند كه در ماه مبارك رمضان كليه واحدهاي اين دانشگاه اعم از امور فرهنگي، آموزش و رياست در ماه مبارك رمضان تعطيل است.

وي افزود: اين مسئله باعث نگراني تشكل‌هاي دانشجويي كه فعاليت‌هايي از قبيل اردوي جهادي در يک مرداد و فعاليت‌هاي فرهنگي و فعاليت هاي انتخاباتي براي برگزاري انتخابات رياست جمهوري سال آتي را كه در نظر گرفته بودند، شده است لذا اين مسأله باعث مي شود دانشگاه به سمت رکود پيش برود.

انصاري تصريح کرد: اگر قرار است جنبش دانشجويي فعاليت داشته باشد بايد بستر آن آماده شود و اين مستلزم آن است که معاونت فرهنگي بسترآن را فراهم کند اما وقتي بستري نباشد دانشجويان نمي توانند فعاليت کنند.

وي با اشاره به تعطيلي يک ماهه در دانشگاه گفت: در اين مدت تشکل ها و دانشجوياني که باعث رشد و تعالي کشور هستند بايد در کجا فعاليت کنند و چه کساني در قبال اين مسأله مسئولند!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار