رییس اداره بازرگانی دزفول گفت: برای تنظیم قیمت بازار، روزانه 30 تن مرغ تحویل كشتارگاه ها ی این شهرستان می شود.

كیومرث سعیدی نیا ' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان افزود: این مقدار مرغ به دو كشتارگاه شمال و هدایت دزفول هر كدام 15 تن تحویل تا گوشت مرغ مورد نیازمصرف كنندگان را در منطقه و دیگر شهرها استان خوزستان تامین شود.

وی گفت: قیمت مرغ در چند روز گذشته سیر افزایشی پیدا كرد و به مرز هر كیلو 65 هزار ریال رسید و نارضایتی شهروندان را بدنبال داشت كه در همین راستا شكایات بی شماری به ستاد خبری 124 رسید.

سعیدی نیا افزود: در خصوص این شكایات مردمی مكاتباتی با سازمان متبوع صورت گرفت كه در پیگیری های بعمل آمده برای رفاه حال اقشار آسیب پذیر اتخاذ و مقرر شد به ازای هر كیلوگرم مرغ تحویلی به كشتارگاه های مرغ پنج هزار ریال یارانه پرداخت شود.

وی در مورد قیمت كنونی مرغ گفت كه فروش گوشت مرغ به عاملین توزیع از كشتارگاه های یاد شده بر اساس هر كیلو 44 هزار ریال و فروش مرغ كشتار شده به شهروندان هر كیلو 47 هزار ریال تعیین شده است.

رییس اداره بازرگانی دزفول با اشاره به نظارت بازرسان بویژه درآستانه ماه مبارك رمضان تصریح كرد: نظارت بازرسان بر كشتارگاه ها در صبح و عصر در شهرستان صورت می گیرد و شماره تلفن 124 ستاد خبری نیز آماده پاسخگویی و رسیدگی به شكایات مردمی است./س

برچسب ها: روزانه ، مرغ ، دزفول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.