نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت:صنایع مستقر در استان مرکزی به امور اجتماعی منطقه مشارکت فعالتری داشته باشد.

عباس رجایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: صنایع از امكانات شهری استان مركزی و شهرستان اراك استفاده می كنند بنابراین باید در امور اجتماعی به ویژه توسعه ورزش همگانی، حرفه ای و قهرمانی حضوری پررنگ تر داشته باشند.

وی خاطر نشان كرد: مدیریت ارشد و مجمع نمایندگان استان مركزی برای حمایت واحدهای صنعتی از رشته های مختلف ورزشی باید فكری جدی و چاره اندیشی كنند.

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان كرد: صنایع در بسیاری از موارد با حمایت نكردن از تیم های ورزشی به خصوص در لیگ های برتر مانع مطرح شدن نام استان مركزی در كشور شده اند.

رجایی اضافه كرد: تیم های وارداتی موجب هدر رفت سرمایه های استان مركزی شده و این مهم نتایج خوبی به همراه نداشته است بنابراین باید تیم های ورزشی استان با حضور در مسابقات زیر گروه زمینه را برای حضور در لیگ های برتر فراهم كنند.

وی ادامه داد: ظرفیت ورزشی و زیر ساخت های لازم در استان مركزی و شهرستان اراك وجود دارد بنابراین باید با مدیریتی قوی، كار آمد، آینده نگر و منسجم برای جوانان انگیزه های لازم را ایجاد كرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.