جدایی ناگهانی محمدرضا مولایی مربی بدنساز سابق پرسپولیس، استقلال تهران و ابومسلم خراسان از آلومینیوم المهدی، اعتراض و واکنش مربیان و مسئولان این تیم هرمزگانی به علی دایی سرمربی راه‌‌ آهن را در پی داشته است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مولایی در حق تیم آلومینیوم و کادر فنی این تیم کم‌لطفی کرده است، اظهار داشت: وی دونده بود و در واقع من او را وارد عرصه فوتبال کردم و کارش را در ابومسلم با من آغاز کرد.

اکبر میثاقیان افزود: همچنین باید بگویم که در فوتبال حرفه‌ای کار علی دایی نیز خوب نبوده است چرا که مولایی شرعا، عرفا و قانونا جزیی از تیم آلومینیوم بود و علی دایی بدون مشورت با مسئولان تیم آلومینیوم از مولایی درخواست همکاری کرده و او را به تیم راه‌ آهن ملحق کرده است.

مدیر‌عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم المهدی هرمزگان نیز در ادامه با بیان اینکه مولایی به مدت یک ماه با تیم آلومینیوم تمرین کرده است و حتی در بازی روز گذشته در مقابل پرسپولیس نیز بر روی نیمکت تیم آلومینیوم حضور داشته، ادامه داد: قرارداد وی با باشگاه آلومینیوم موجود است و باید بگوییم که فارغ از مسائل قانونی و مالی، این درست نبود که وی بدون اطلاع مسئولان تیم آلومینیوم تیم را ترک کند.

حسین جباری‌زاده افزود: برای شرایط به وجود آمده و برخی از بی‌اخلاقی‌ها در فوتبال و همچنین برخی از مربیان لیگ حرفه‌ای و تیم‌ها متاسفیم که اخلاقیات را زیر پا گذاشته و در توجیه کار خود به ایراد سخنان و مصاحبه‌های کذب روی می‌آورند.

جباری‌زاده با بیان اینکه مولایی در شرایط ناجوانمردانه‌ای و تنها چند روز قبل از مسابقات لیگ، تیم آلومینیوم را رها کرده است، گفت: از باشگاه راه‌آهن و شخص علی دایی به شدت گلایه‌مندیم و خواهش ما این است که بر روی عمل انجام شده تامل کرده و بدانند که کار آنها بی‌احترامی به باشگاه آلومینیوم است.

مدیر‌عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگارما  مبنی بر اینکه مولایی خواسته‌ای مشخص از باشگاه داشته است یا نه، افزود: وی هیچ خواسته‌ای نداشته و بدون بیان شرط و اطلاع مسئولان تیم و اردو را ترک کرده است.

وی همچنین گفت: حرف‌های وی در برخی از رسانه‌ها مبنی بر عدم بی‌توجهی مسئولان آلومینیوم به شرایط رفاهی مربیان خود، متاسفانه کاملا کذب بوده و صحت ندارد چرا که این تیم به هیچ وجه نسبت به درخواست‌های کادر فنی خود به ویژه در مسائل رفاهی و مالی کم‌توجهی نکرده و در این راستا هیچ کاستی را نمی‌پذیرد.

جباری‌زاده ادامه داد: وی اگر هم ناراضی بود باید درخواست‌های خود را به مسئولان تیم ارائه می‌کرد و سپس منتظر نتیجه می‌ماند نه اینکه بدون اطلاع، اردوی تیم را پس از یک ماه ترک کند.

یادآور می‌شود؛ محمدرضا مولایی به مدت یک ماه با تیم آلومینیوم همکاری داشته و قرارداد وی که تازه با این تیم هرمزگانی منعقد شده نیز یکساله است.

در صورت الحاق قانونی وی به باشگاه راه‌آهن طبق قوانین، نیمی از مبلغ قرارداد وی (با باشگاه آلومینیوم) توسط باشگاه راه‌آهن باید به باشگاه آلومینیوم هرمزگان پرداخت شود./ج1

برچسب ها: هرمزگان ، دایی ، واکنش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.