حبیب الله دهمرده در همایش ملی 'احساس امنیت، نظم و امنیت' در خرم آباد افزود: برخورد علمی و كارشناسی با مسایل، معضلات و انجام كار كارشناسی موجب شده تا نیروی انتظامی در عمل به وظایف قانونی خود موفق عمل كرده و كارنامه قابل قبولی ارائه كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان وی اظهار داشت: نیروی انتظامی با برگزاری این همایش به صورت علمی به مسئله امنیت پرداخته و با بهره گیری از نظرات كارشناسان و اساتید دانشگاه مسئله امنیت و احساس امنیت را بررسی كرده است.

وی، ریشه یابی معضلات و برخورد علمی و كارشناسی و نه احساسی را از اقدامات برجسته نیروی انتظامی برشمرد و گفت: ارائه برنامه های كوتاه مدت‌‌، میان مدت و بلند مدت از سوی نیروی انتظامی نقش موثری در كمك به حل معضلات اجتماعی داشته است.

وی، همچنین به افتخارات كسب شده توسط نظام در عرصه های مختلف اشاره كرده و افزود: برخلاف سایر انقلاب ها هر چه از مبدا انقلاب اسلامی فاصله می گیرم، روز به روز بر عزت و شرف آن افزوده می شود.

دهمرده با اشاره به ظرفیت های موجود در استان لرستان و طرح های در دست اجرای استان، خاطر نشان كرد: در سایه توجهات نظام، امروز لرستان به یك كارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.

وی همچنین از اختصاص 37 تا 40 هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح های زیربنایی لرستان در قالب طرح های مهر ماندگار نیز اشاره كرد و گفت: این میزان اعتبار معادل 20 سال بودجه عمرانی استان لرستان می باشد.

فرمانده انتظامی لرستان نیز در این همایش با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای برگزاری همایش احساس امنیت، نظم و امنیت، گفت: برگزاری

این همایش گامی در راستای بهره گیری از نظارت نخبگان ، اساتید و صاحب نظران در رابطه با مقوله امنیت و احساس امنیت است.

سردار كاظم علیزاده افزود: در صورتی كه خروجی این همایش تغییر نگرش منفی نسبت به مقوله امنیت باشد، موفق عمل كرده ایم.

وی اظهار داشت: برگزاری همایش ملی احساس امنیت، نظم و امنیت تلاشی است تا لرستان به عنوان استانی با ظرفیت ها و پتانسیل های بیشمار دیده شود.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: برای برگزاری این همایش بیش از دو سال كار علمی و فكری صورت گرفته و تعداد 321 مقاله از سراسر كشور از جمله كشور فرانسه به این همایش ارسال شده است.

وی گفت: در پایان این همایش از مقالات برتر تجلیل بعمل خواهد آمد./س 

برچسب ها: شاخص ، بین المللی ، اقتدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.