عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: امروز اصولگرايان تاوان 8 سال مديريت اصلاح طلبان را پس مي دهند و طي چند سال گذشته اصولگرايان در جهت رفع ضعف هاي مديريتي که توسط جريان اصلاحات بر کشور حاکم شده بود، تلاش کردند.

بهادر ولي زاده عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اظهارات اخير داريوش قنبري درباره ضعف مديريتي اصولگرايان در اداره کشور، اظهار داشت: بهتر است اصلاح طلبان به جاي نقد مديريت اصولگرايان به دوران اصلاحات بازگردنند و عملکرد مخرب خود را مورد ارزيابي قرار دهند.

وي ادامه داد: دوران هشت سال مديريت اصلاح طلبان نقطه آغاز اشرافي گري بود.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين تصريح کرد: اصلاح طلبان لايه هاي مختلف مردم را از يکديگر جدا کردند و جامعه را به دو قسمت اشراف و طبقه سطح پايين تقسيم کردند.

ولي زاده با اشاره به اقدامات اصلاح طلبان در جريان فتنه 88، افزود: فتنه 88 با مديريت اصلاح طلبان انجام شد و به نظام و مردم ضربه زد.

وي تاکيد کرد: امروز اصولگرايان تاوان 8 سال مديريت اصلاح طلبان را پس مي دهند و  طي چند سال گذشته اصولگرايان در جهت رفع ضعف هاي مديريتي که توسط جريان اصلاحات بر کشور حاکم شده بود، تلاش کردند.


ولي زاده ادامه داد: اصلاح طلبان  با شعارهاي فريبنده و فرهنگي ضد نظام خود، براي کشور مشکلاتي را ايجاد کردند.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين با اشاره به خروج برخي اصلاح طلبان از کشور، تصريح کرد: لازم است اصلاح طلبان روند فعاليت خارج نشينان که هم نوا با آنان فعاليت هاي بر اندازانه در خارج از کشور انجام دادند را بررسي کنند.

ولي زاده گفت: جريان عظيم اصولگرايي انحرافي از مسير انقلاب نداشته و همواره در جهت تحقق فرامين مقام معظم رهبري حرکت کرده است.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين درباره ورود اصلاح طلبان به انتخابات رياست جمهوري آينده، اذعان داشت: اصلاحات نياز به يک بازسازي واقعي و بدور از جو گيري سياسي دارد و آنان بايد مرزبندي خود را با فتنه 88 به صورت مشخص اعلام کنند.

ولي زاده راي قاطع مردم به اصولگرايان در انتخابات مجلس نهم را مبنايي براي تاييد عملکرد آنان دانست و اظهار داشت: کارنامه موفق اصولگرايان در مجلس هشتم، موجي براي اعتماد دوباره مردم به آنان شد.

وي تصريح کرد: اگر مردم به برنامه هاي  اصولگرايان اعتراض داشتند هرگز آنان را انتخاب نمي کردند.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهنذسين با اشاره به سياست خارجي انفعالي ايران در دوران اصلاحات، خاطر نشان کرد: سياست خارجي فعال اصولگرايان عزت را براي ملت ايران رقم زد اما در دوران اصلاحات سياست انفعالي در برابر غرب اتخاذ شده بود که عزت مردم را زير سوال برد./س3



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار