نمایش عروسکی "خداحافظ راکن پیر" به کارگردانی فهیمه و سیما میرزاحسینی روز پنجشنبه 22 تیر اجرای ویژه برای هنرمندان و دست اندرکاران تئاتر کودک و نوجوان انجام می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این نمایش که در مرکر تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه است روز پنجشنبه علاوه بر اجرای عادی خود در ساعت 19 یک اجرای ویژه در ساعت 20 برای هنرمندان و دست اندکاران تئاتر کودک و نوجوان انجام می دهد.

"خداحافظ راکون پیر" براساس داستانی از کلر ژوبرت با همین نام نوشته شده که در آن ، هفتمین جوجه طوطی دوست ندارد به دنیا بیاید و راکون پیر برای او از زیبایی های دنیا می گوید تا بالاخره جوجه از پوسته تخم مرغی اش خارج شده و متولد می شود اما همانطور که روزها می گذرد و جوجه بزرگتر می شود راکون پیر هم پیر و پیرتر می شود تا اینکه یک روز ...

گروه درخت سیب با بهره گیری از طراحی صحنه ویژه و چند وجهی که در آن انواع عروسک های تاپتیبل و سایه بکار گرفته شده اند دنیایی شگفت انگیز و بسیار شاد برای کودکان خلق کرده اند .

آهنگسازی این نمایش را سعیده میرزاحسینی و طراحی و ساخت عروسک های آن را سیما و سمانه میرزاحسینی بر عهده دارند. علی تابع امام نیز طراحی و ساخت دکور آن را انجام داده است.

شماره های 09199377965 و 88980721 برای رزرو اجرا و پیش فروش بلیط فعال است.

خداحافظ راکون پیر تا پایان تیر ماه در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه است./ي2
برچسب ها: نمایش ، عروسکی ، اجرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سانای
۱۰:۵۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
عالی
آخرین اخبار