عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي با اشاره به وجود اختلافات بنيادين ميان اصولگرايان و اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوري آينده گفت: اصلاح طلبان خواستار توسعه فرهنگ غربي در کشور بوده که اين امر با رويکرد اصولگرايان مغايرت دارد.

جواد آرين منش عضو حزب موتلفه اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به وجود اختلافات بنيادين و ريشه اي ميان اصولگرايان و اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوري آينده گفت: اختلاف بين اين دو جبهه بر سر حاکميت ارزشهاي ديني و اخلاقي و در واقع استقلال فرهنگي است چراکه اصلاح طلبان خواستار توسعه فرهنگ غربي در کشور بوده و اين امر با رويکرد اصولگرايان مغايرت دارد.

وي در ادامه با بيان اينکه اصلاح طلبان پس از فتنه 88 ماهيت اصلي خود را نزد مردم و نظام از دست دادند، تصريح کرد: فرهنگ برگرفته از جوامع غربي در کشور هاي اسلامي همچون ايران دوام چنداني نداشته  و همين امر منجر به بروز مشکلات و اختلافات بين احزاب مختلف و در نهايت کودتاي مخفلي تير 78 که سراغاز فتنه بزرگ 88 بود، شد.

وي افزود: تفاوت فاحشي که بين اصلاح طلبان و اصولگرايان وجود دارد اين است که برخي از چهره هاي اصلاح طلب اعتقادات جريان اصول گرايي را زير پا گذاشته و سه اصل مهم (مقام معظم رهبري، نظام، انقلاب اسلامي) را ناديده گرفته اند اما اين در حالي است که اصولگرايان با خدمات ارزنده خود وفاداري خود را به نظام اثبات کردند.

آرين مش با بيان اينکه اصلاحات بايد يک بازنگري کلي در ساختار تشکيلات خود صورت دهد، اذعان داشت: اصلاح طلبان اگر ميخواهند در انتخابات رياست جمهوري آينده شرکت کنند بايد اختلافات تشکيلاتي خود را حل و فصل کنند چراکه وجود ساختار سياسي منسجم لازمه‌ي يک تشکلات است.

عضو حزب موتلفه اسلامي خاطر نشان کرد: اصولگرايان ثابت کردند که در مديريت خود دچار ضعف نيستند و تنها نيازمند يک آرايش منظم در بين تشکلات خود هستند./س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار