عضو حزب مؤتلفه ي اسلامي گفت: تشكيلات اصولگرايان با كارشكني هاي اصلاح طلبان تضيعف نخواهد شد چراكه فتنه ي 88 مصداق بارز خيانت آنها به نظام بود.

جواد آرين منش عضو حزب مؤتلفه ي اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات قنبري در مورد ضعف مديريت  تشكيلات اصولگرايان در داخل نظام گفت: از آنجا كه ما در آستانه انتخابات رياست جمهوري هستيم لذا اصلاح طلبان براي احياي تشكيلات خود به رقابت و فرافكني بااصولگرايان مي پردازند اما آنها بايد بدانند كه با كارشكني راه به جايي نخواهند برد.

وي افزود: شعاراختلاف بين اصولگرايي و ضعف مديريتي از سوي اصلاحات  تنها جنبه ي رقابتي داشته و اصلاح طلبان براي اينكه مجددا زمام امور را به دست بگيرند به نوعي در امور اصولگرايان مداخله مي‌كنند.

عضو حزب مؤتلفه اسلامي  با بيان اينكه اصولگرايان در مباني دفاع از انقلاب، ارزشهاي اسلام، سيره امام(ره) و ولايت فقيه اختلافي ندارند تصريح كرد: هردو جناح اصلاحات و اصولگرايي با اصل نظام مشكل ندارند و مي توان گفت كه آنها تنها در بعضي روش ها  باهم اختلاف نظر دارند.

 آرين منش در ادامه اظهار داشت: مردم و نظام هر دو جريان اصلاحات و اصولگرايي را تجربه و نقاط ضعف و قدرت آنرا هم لمس كرده اند لذا نمي توان منكر ضعف مديريتي اصولگريان شد اما خدمات ارزنده در دوره ي اصولگريان بيشتر از دوره ي اصلاحات بود و همين موضوع برتري دو حزب را از يکديگر تفكيك ميكند.

عضو حزب مؤتلفه اسلامي شرط ورود اصلاحات به انتخابات را اينگونه دانست و خاطر نشان كرد: اصلاح طلبان بايد بكوشند تا ابتدا اختلافات درون تشكيلاتي خود را حل و فصل كنند و بعد براي انتخابات رياست جمهوري  آينده برنامه هايي را تبيين كنند./س3

 


 

برچسب ها: اصلاحات ، فتنه ، خاتمی ، آرینمنش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار