معاون امور مجلس، حقوقي و هماهنگی امور استان هاي وزارت ورزش و جوانان شب گذشته از گود زورخانه چمران مشهد بازدید کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونین اداره کل در این بازدید سیداحمد رسولی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان را همراهی کردند.

بنا به این گزارش در این بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان هدف وزارتخانه را توسعه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در تمامی شهرهای کشور ودر سطح محلات عنوان کرد و افزود: ورزش زورخانه ای و پهلوانی ورزش ملی ایران محسوب می شود و مقام معظم رهبری به ترویج آن تاکید بسیار زیادی دارند.

وی ورزش زورخانه ای را سرآمد و الگوی همه ورزشها در کشور دانست و گفت: ذکرها و اشعاری که در این ورزش توسط مرشد خوانده می شود روحیه ورزشکاران را بالا می برد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ابداع و ایجاد حرکات جدید ورزشی در ورزش پهلوانی لازم و ضروری است، اظهار داشت: این امر موجب زایش و پیشرفت این ورزش و گسترش هرچه بیشتر در میان جوانان می شود.

رسولی نژاد یکی از شاخصه های مهم ورزشکاران ورزش زورخانه ای و پهلوانی را خوش اخلاقی عنوان کرد و افزود: به واسطه بیان ذکر ائمه اطهار و توسل به ائمه معصومین(ع)، ورزشکارن این رشته الگو برداری مناسبی از پیشکسوتان خود دارند.

وی پس از بازدید از این گود زورخانه از محل خانه جودو استان در مجموعه ورزشی مهران دیدن کرد.

معاون امور مجلس، حقوقي و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در این بازدید گفت: خراسان رضوی مهد جودو کشور است و امیدواریم همچون گذشته، شاهد اوج شکوفایی این ورزش در استان خراسان رضوی باشیم و در آینده ای نزدیک دوباره جودوکاران این استان در صحنه المپیک، جهان و آسیا بدرخشند.

رسولی نژاد با اشاره به توانمندی های ورزشکاران جودوی کشور گفت: باید با گسترش این ورزش در میان قشر جوان زمینه ساز آینده ای درخشان برای جودو کشور در سطح جهان شویم. /س


برچسب ها: معاون ، وزیر ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.