فدراسیون کاراته آسیا تصمیم گرفته است که همانند گذشته رقابتهای رده سنی را به صورت جداگانه برگزار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بعد از 3 دوره برگزاری مداوم مسابقات قهرمانی آسیا در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، فدراسیون کاراته آسیا به این نتیجه رسیده است که همانند گذشته رقابتهای رده سنی را به صورت جداگانه برگزار کند.

این مهمترین تصمیمی است که در جلسه هیئت رئیسه کمیته آسیا روز گذشته با حضور چانگ رئیس این فدراسیون، نواب رئیس و اعضای هیئت رئیسه در هتل میران گرفته شد. در این جلسه که عباس احمد پناهی، رئیس پیشین فدراسیون کاراته به عنوان یکی از اعضای فعلی هیئت رئیسه نیز حضور داشت، قرار شد پس از مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2013 که به میزبانی کشور امارات برگزار خواهد شد، رقابتهای قاره ای از سال 2014 به صورت جداگانه برگزار شود بر این اساس میزبانی سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان- جوانان در سال 2014 به کشور مالزی سپرده شد و مسابقات بزرگسالان هم قرار است در سال 2015 برگزار شود که فدراسیون کاراته آسیا در مورد میزبان آن هنوز تصمیمی نگرفته است.

در این جلسه همچنین قرار شد قهرمانان 5 منطقه کاراته آسیا(غرب- شرق- جنوب- جنوب شرقی و آسیای میانه)در بخش کومیته در مسابقه ای تحت عنوان کاپ آسیایی شرکت کنند. این رقابتها به میزبانی قزاقستان و در سال 2014 برگزار می شود./آق

برچسب ها: کاراته ، هیئت رئیسه ، رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار