برنامه پنج شنبه صد در صد با اجراي گلاره عباسي و احسان كرمي هر پنجشنبه ساعت 19 تا 8:30 از راديو تهران پخش مي‌شود.

اميرحسين شفقي سردبير اين برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: اين برنامه كه با اجراي گلاره عباسي و احسان كرمي از شبكه راديويي تهران پخش مي شود در اين برنامه معضلات و مشكلات شهري در قالب طنز بيان مي شود.

وي در ادامه افزود: همچنين به تمامي مواردي كه هر روز در زندگي شهري با آن ها سروكار خواهيم داشت از دريچه طنز نگاه خواهد شد و مشكلات و دغدغه هاي شهروندان با زباني خودماني وطنز به گوش مسئولين وشنوندگان خواهد رسيد.

وي بيان كرد: در بخشي از برنامه، جديدترين شعرهاي طنز از شاعران طنزپرداز كشور ارائه مي شود و از مردم خواسته مي شود تا راهكارهاي خود را براي حل مشكلات و مسائل شهري ارائه دهند تا در قالب شعرهاي طنز از شاعران طنزپرداز كشور ارائه مي شود و از مردم خواسته مي شود تا راهكارهاي خود را براي حل مشكلات ومسائل شهري ارائه دهند تا در قالب طنز بيان شود.

ثقفي گفت: اجراي كوتاه نمايش و چند زاويه مختلف در برخورد با موضوع و جامعه امروز شهري با نكات ريز زندگي شهري، از ديگر بخش هاي جذاب و شنيدني پنجشنبه صد درصد است .

وي خاطرنشان كرد: اسماعيل باستاني به عنوان تهيه كننده،‌ احسان كرمي و گلاره عباسي گوينده، ميثم عبدي ، وحيد رونقي و مجيد حبيبي بازيگر، سينا محمد حسن ارتباطات، محمد جواد رفيع پور هماهنگي،  محمدرضا ميرحسيني گزارشگر و مهرداد محمدرضا، صدابردار در اين برنامه همراه شما شنوندگان خواهند بود./ی2
برچسب ها: رادیو ، کرمی ، عباسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار