معاون اداره فنی و ترافیک شهرداری منطقه 10 از گزارش کار سرای محله سلسبیل جنوبی در سطح منطقه خبر داد.

  فرزاد اسکندری نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در راستای خدمت رسانی به شهروندان و پیرو دستور شهردار منطقه در جهت توسعه فضای طبق اول سرای محله سلسبیل جنوبی، کار ساخت این طبقه به مرحله اجرای سقف کاذب رسید و این پروژه توسعه فضای طبقه اول سرای محله در مراحل پایانی می باشد.

اسکندری نژاد در ادامه با اشاره به صدور مجوز حفاری در سطح منطقه تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و تسریع در حفاری شرکت های مرتبط با این اداره تعداد 10 مورد مجوز حفاری خانگی صادر شد و این مجوزها پس از اخذ تمامی مدارک و بازدیدکارشناسان این اداره صادر شد.

وی اظهار داشت: در راستای حریم سازی پیاده رو با هدف بالا بردن ضریب ایمنی و رفاه حال شهروندان و ایجاد فضایی امن و آرامش خاطر در تردد عابران نسبت به نصب دستک پلاستیکی در تقاطع خیابان شهید خواجه زاده و شهیدسبحانی اقدام به عمل آورد.

اسکندری نژاد اذعان داشت: به منظور ساماندهی المانهای شهری و خدمت رسانی به شهروندان، عملیات نصب تابلوی پرچمی شهیدآخرت دوست در خیابان ابراهیم حسینی به اتمام رسید.

*شستشوی نماهای شهری با تلاش اداره زیبا سازی منطقه

علی امرالهی معاون اداره زیباسازی شهرداری منطقه 10 گفت: تجمع آلودگی برروی نماها، موجب زشتی و از بین رفتن سطح نما می شود بنابراین مسئولان و شهروندان هر چند وقت یک بار نسبت به پاکسازی نماها اقدام می کنند و از آنجا که پیشرفت و توسعه شهر و حل مشکل ها و معضلات شهری در گرد حرکت دو طرفه مسئولان و مردم است. در این راستا اداره زیباسازی شهرداری، با هدف آراستگی منظر شهری و آلودگی های بصری نسبت به شستشوی نماهای شهری اقدام به عمل آورد.

امرالهی اذعان داشت: در راستای جلب رضایتمندی شهروندان و حفظ آراستگی نمای شهری این اداره نسبت به جمع آوری بنرهای غیرمجاز و تاریخ گذشته از خیابان قزوین و حسام الدین اقدام کرد.

وی در ادامه با اشاره به پاکسازی بر چسب و پوستر اظهار داشت: از آنجا که پیشرفت و توسعه شهر و حل مشکل ها و معضلات شهری در گرو حرکت دو طرفه مسئولان و مردم است و تجمع آلودگی برروی نماها، موجب زشتی و از بین رفتن سطح نما می شود اداره زیباسازی شهرداری در این راستا با هدف آراستگی منظر شهری و آلودگی های بصری نسبت به پاکسازی بر چسب و پوستر از خیابانهای برادران فلاح اقدام کرد.

*عملیات اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19

مهردادزنگنه فر معاون اداره امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 10 با اشاره به شستشوی آبنمای بوستان های سطح منطقه افزود: به منظور آراستگی منظر شهری عملیات شستشوی آبنماهای واقع در سطح منطقه به اتمام رسید.

زنگنه فر ادامه داد: در راستای آراستگی منظر شهری عملیات رفع عیب و نقص سرویس های بهداشتی در بوستان های سطح منطقه انجام شد که رضایتمندی شمار زیادی از شهروندان را به همراه داشت.

وی اذعان داشت: به منظور نگهداری و حفظ محیط زیست و رشد و نمو درختان سطح منطقه نسبت به شست و شو و آبیاری درختان واقع در سطح خیابانها و بوستانهای منطقه اقدام به عمل آورد.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 10اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به شهروندان و آراستگی منظر شهری عملیات شست و شوی آبنمای بوستان اعتماد و باغ حیکم به پایان رسید.

زنگنه فر خاطر نشان کرد: در زندگی ماشینی و مکانیکی امروزه، بوستانها از جمله مکانهایی هستند که انسانها می توانند برای حفظ سلامتی و آرامش به این اماکن رجوع کنند از آنجا که از اهداف اداره فضای سبز اشاعه و ترویج فضای سبز در بین اقشار مختلف جامعه می باشد همچنین این امر باعث آراستگی مناظر شهری می شود از این رو اداره فضای سبز منطقه با گسترش فضای سبز و با هدف ارتقای زیبایی بصری، آراستگی مناظر شهری و بوستانها و تأثیر مثبت و به سزایی که در کاهش آلودگی هوا دارد نسبت به کاشت درختچه پیروکانتا در خیابان نواب اقدام به عمل آورد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار