توزيع كارت ورود به جلسه دو كنكور پزشكي و كارداني پيوسته دانشگاه آزاد اسلامي از ساعت 11 صبح امروز در پایگاه اینترنتی مرکز آزمون آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ آزمون کاردانی پیوسته روز جمعه 30 تیرماه در یک نوبت صبح در تهران و 247 حوزه امتحانی در سطح کشور برگزار می‌شود.

توزیع کارت داوطبان آزمون کاردانی پیوسته از ساعت 11 صبح امروز یکشنبه 25 تیرماه از طریق پایگاه‌ اینترنتی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org صورت می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این پایگاه از طریق شماره پرونده و کدرهگیری نسبت به مشاهده و تهیه پیرینت کارت خود اقدام کنند.
 
همچنين داوطلبان مي توانند دوشنبه 26 تیر تا چهارشنبه 28 تیر با مراجعه به واحدهای دانشگاهی حوزه برگزاری آزمون در شهرستان‌ها و در تهران نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.

آزمون سراسری رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در دو نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه 29 تیرماه در تهران و 74 حوزه امتحانی در سطح کشور برگزار می شود.

آزمون رشته های مقطع دکتری حرفه ای در صبح پنجشنبه و آزمون سایر رشته ها در عصر روز پنجشنبه راس ساعات 8 صبح و 16 بعد از ظهر برگزار خواهد شد./ع
برچسب ها: کارت ، کاردانی ، پزشکی ، ازاد ، دکتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ميلاد مردي
۱۲:۵۹ ۲۹ تير ۱۳۹۱
باسلام وخسته نباشيد کنکور کارداني فني در شهرستان اروميه روزجکعه رگزار ميشود؟