استاندار اردبیل گفت: تعدادی از طرحهای در دست اجرا طی هفته آینده به طرحهای مهر ماندگار این استان افزوده شده و معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  سیدحسین صابری در جلسه بررسی و اطلاع رسانی طرحهای مهر ماندگار استان افزود: 27 طرح مهر ماندگار استان كه پیش از این در مورد آنها اطلاع رسانی شده غیرقابل تغییر هستند و بر اساس تعهدات باید در موعد مقرر به بهره برداری برسند.

وی گفت: طرحهای محرومیت زدایی ، ارتقای آسفالت و گازرسانی جزو طرحهای جدید مهر ماندگار قرار نمی گیرند.

صابری تكمیل فاز اول مركز توانبخشی ایثارگران ، طرح ساختمان خانه صادقی ، شیخ حیدر

طرحهای ساختمان سد و شبكه آبیاری گیوی و اجرای شبكه فاضلاب و تصفیه خانه پارس آباد و بیله سوار ، كوثر و نیر و تكمیل فاضلاب مشگین شهر و سرعین را از جمله طرح هایی ذكر كرد كه به نهاد ریاست جمهوری برای قرار گرفتن در قالب طرح مهر ماندگار معرفی می شوند.

استاندار اردبیل در ادامه افزود: طرح احداث سالن سرپوشیده دو و میدانی اردبیل ، همچنین سالن های ورزشی چند منظوره برندق ، لرد ، شال و آراللو ، طرحهای گیوی زاویه ، آقچه لو مشگین شهر ، مینور بیله سوار ، استخر ذخیره صایین ، خط انتقال و ایستگاه پمپاژ سربند ، مجید آباد و سد خاكی پیله سحران ، راه اندازی شركت شیرآلات قهرمان ، آرتاویل نیرو بازیافت و فیلتراسیون كارخانه سیمان اردبیل نیز از جمله این طرح ها هستند./س

برچسب ها: اردبیل ، طرحهای ، مهر ، ماندگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.