كارشناس مسائل سياسي ـ نظامي گفت: سوريه يا نيروهاي حزب‌الله لبنان كه با اسرائيل درگير هستند، مي‌توانند ضربات پشيمان‌كننده‌‌اي را به مهاجمان سوريه بخصوص رژيم صهيونيستي وارد كنند.

سيد باقر حسيني؛ كارشناس مسائل نظامي و نماينده مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار دفاعي  امنيتي باشگاه خبرنگاران در خصوص احتمال دخالت نظامي غرب در سوريه گفت: حمله به سوريه براي حمله‌كنندگان گران تمام خواهد دشد چرا كه سوريه متحدان زيادي در منطقه دارد.

وي با بيان اينكه سوريه به دليل اينكه خط مقاومت در برابر رژيم صهيونيستي به شمار مي‌رود لذا طبيعي است كه مورد حمايت ايران باشد، افزود: اگر غرب تصميمي براي حمله به سوريه داشت، سرنگوني جنگنده تركيه بهترين بهانه براي حمله بود بنابراين آنها در معادلات خود به اين نتيجه رسيده‌اند كه حمله به سوريه تبعات سنگيني را برايشان به همراه خواهد داشت چرا كه سوريه متحدان زيادي در منطقه دارد.

اين كارشناس مسائل سياسي و نظامي ابراز اميدواري كرد كه تركيه عاقلانه عمل كند و در خط مهاجمان به سوريه در صورت حمله نظامي قرار نگيرد.

وي در عين حال مصر را به دليل داشتن مواضع انقلابي از حاميان سوريه دانست و افزود: سوريه يا نيروهاي حزب‌الله لبنان كه با اسرائيل درگير هستند، مي‌توانند ضربات پشيمان‌كننده‌اي را به حمله كنندگان سوريه به‌خصوص رژيم صهيونيستي وارد كنند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در پايان ضمن اشاره به فرموده مقام معظم رهبري مبني بر اينكه ما از هرگونه اقدام عليه اسرائيل حمايت مي‌كنيم، خاطر‌نشان كرد‌: ما از سوريه حمايت كرده و خواهيم كرد و و در اين راستا مقاومت 33 روزه حزب‌الله در برابر تجاوز رژيم صهيونيستي نمونه‌اي از حمايت ما از كشور‌ها در برابر رژيم صهيونيستي است‌.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار