مدیر کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: طی بازرسی های ماموران پلیس آگاهی استان اردبیل مقادیری کالای قاچاق البسه شناسایی و توقیف شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سرابیان افزود: پرونده ای در خصوص قاچاق کالا انواع البسه تشکیل و پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعب قاچاق کالا و ارز تعزیرات استان ارجاع و با توجه به مستندات موجود در پرونده تخلف انتسابی محرز و متخلفین را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جریمه بیش از 160 میلیون ریال معادل دو برابر ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کردند.

*محکومیت قاچاقچی موتور سیکلت
در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی و با اعلام گزارش گمرک استان مبنی بر ورود موتور سیکلت قاچاق بدون اسناد و مدارک مثبته گمرکی پرونده ای در این خصوص در شعب استان گیلان تشکیل و متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

*چند شرکت تولیدی متخلف پای میز محاکمه
با شکایت سازمان صنعت، معدن و تجارت مبنی بر گرانفروشی و تقلب در کسب از سوی چند شرکت تولیدی در استان سمنان مراتب در شعب استان مطرح و پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی شرکت تولید کننده مواد غذایی و لبندی و یک واحد تولید کابینت به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

*انتساب سرپرست اداره  کل تعزیرات استان کرمانشاه
مراسم تودیع و معارفه در سالن جلسات اداره کل استان کرمانشاه با حضور آقای جمشیدی معاونت توسعه مدیریت و منابع  آقای انصاری مدیر کل حراست سازمان تعزیرات و قائم مقام دادگستری استان برگزار و آقای عزیزی عنوان سرپرست جدید اداره کل تعزیرات استان معرفی شد.

*برگزاری گشت های سیار پایتخت
گشت مشترکی با همکاری نمایندگان تعزیرات در قالب 48 اکیپ در سطح شهر برگزار که در این بازرسی ها از 1980 واحد صنفی بازدید و ضمن ارائه تذکرات لازم برای 275 واحد متخلف به دلیل گرانفروشی عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و تقلب در کسب پرونده تخلفاتی به ارزش یک میلیارد و 468 میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به شعب پایتخت ارسال شد.

*ضبط قاچاق سیگار و جریمه متخلفین
ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی بازرسی های خود مقادیری کالای قاچاق شامل 50000 نخ انواع سیگار خارجی کشف و پرونده هایی در این رابطه تشکیل و پرونده های مذکور پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی به شعب استان ارجاع و متخلفین را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی بیش از 490 میلیون ریال محکوم کرد.

*جریمه قاچاقچیان البسه در آذربایجان غربی
با توجه به بازرسی های ماموران نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی مقادیری البسه خارجی کشف و پرونده ای در این رابطه تشکیل و جهت رسیدگی به شعب استان ارسال گردید و در ادامه متخلفین به پرداخت جریمه ای معادل دو برابر ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم شدند.

*عرضه کالای قاچاق ممنوع
در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و گزارشهای بازرسان در چند نوبت مبنی بر عدم درج قیمت، گرانفروشی و عرضه کالای قاچاق از سوی چند واحد صنفی متخلف در استان مازندران پرونده ای تشکیل و پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی و با توجه به مستندات موجود در پرونده ها تخلف انتسابی محرز شناخته و متخلف به پرداخت جزای نقدی محکوم شد./ل
برچسب ها: قاچاق ، البسه ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار