سازمان امنیت ملی ایالات متحده به طور مخفیانه اطلاعات خصوصی تمامی شهروندان آمریکایی را جمع آوری می کند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آنتی وار،وب سایت تحلیلی آنتی وار در این مقاله با استناد به شواهد و سخنان اعضای پیشین سازمان امنیت ملی آمریکا اثبات می کند که دولت آمریکا در حال جمع آوری اطلاعات خصوصی فرد فرد شهروندان این کشور است. 
 سازمان امنیت ملی آمریکا اعلام کرده است که دولت این کشور به طور مخفیانه اطلاعات خصوصی تمامی مردم ایالات متحده را جمع آوری می کند. این امر رویکردی بسیار خطرناک است که باعث نقض حریم خصوصی آمریکایی ها می شود.
  بینی که در سال 2001 به خاطر برنامه پایشی داخلی سازمان امنیت ملی آمریکا از این سازمان استعفا داد، در کنفرانس نیویوریک به نکاتی کلیدی درباره یازده سپتامبر اشاره کرد. او گفت: سازمان امنیت ملی در حال جمع آوری تمام اطلاعات خصوصی شهروندان آمریکایی است".
در دهه بعد از یازده سپتامبر ،در محیطی پر از تهدید، سازمان های امنیتی مانند سازمان امنیت ملی ایالات متحده  ثروت و قدرت فراوانی بدست آورده اند.
 به نام امن نگاه داشتن آمریکایی ها در برابرتهدید های خارجی،آزادی های بنیادی مردم  زیر پا گذاشته می شوند. این سازمان امنیتی تجهیزاتی شنیداری در تمام آمریکا ایجاد کرده تا از طریق میلیاردها ایمیل و تماس تلفنی، اطلاعات خصوصی مردم را جمع آوری می کند.
 یک مقام ناشناس آشنا به برنامه شنود سازمان امنیت ملی گفت:" همه هدف قرار دارند، هرکسی که ارتباطی برقرار می کند مورد هدف است".
برچسب ها: شنود ، آمریکا ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار