نايب رئيس کميسيون امنيت‌ملي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اعلام آمادگي نشست با معارضين سوري گفت: مجلس از برگزاري چنين نشست‌هايي که در راستاي ممانعت از دخالت ناتو و غرب در منطقه است، حمايت مي‌کند.

منصور حقيقت پور نماينده سرعين، نمين و اردبيل درمجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اعلام آمادگي جمهوري اسلامي ايران براي برگزاري نشست با معارضان سوريه گفت: پادرمياني جمهوري اسلامي مقدمات حل مسائل سوريه را فراهم‌مي‌آورد و ما از برگزاري اين نشست حمايت مي‌کنيم.
وي در ادامه با اشاره به درخواست کميسيون امنيت‌ملي براي تحرکات بيشتر دستگاه‌ديپلماسي در برخورد با تحولات منطقه از جمله مسائل سوريه، افزود: جمهوري‌اسلامي با برگزاري نشست ميان معارضين و دولت سوريه مي‌تواند پلي ميان اين دو گروه براي تعديل مناقشات در اين کشور باشد.
نايب رئيس کميسيون امنيت‌ملي تصريح کرد: ايجاد نشست ميان ايران و کشورهاي روسيه، چين و عراق بعنوان دوستان سوريه و استفاده از اين ابزار نيز مورد حمايت نمايندگان  است.
حقيقت‌پور با اشاره به اهداف برگزاري اين نشست ها خاطرنشان کرد: جلوگيري از توسعه بحران و ممانعت از دخالت‌هاي ناتو و غرب از مهم‌ترين اهداف برگزاري چنين نشست‌هايي است.
انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: معارضین ، سوریه ، ناتو ، منطقه ، دخالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار