در اين رقابت كه در بين مجموعه سازمان هاي تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت و در ميان بيش از 2هزار و 600 اثر رسيده به دبيرخانه جشنواره به انجام رسيد رتبه نخست در رشته ايده هاي برتر، رتبه دوم در رشته تبليغات، رتبه سوم در رشته ارتباطات رسانه اي و رتبه سوم در رشته انتشارات از آن روابط عمومي سازمان توسعه تجارت ايران شد.
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران این جوایز را حاصل دانش محوری، برنامه محوری و روح همکاری و تعامل برون و درون سازمانی در فعالیت های روابط عمومی این سازمان دانست.
حمید کارگر افزود: روابط عمومی بیش از هر چیز برای کامیابی در مسیر دستیابی به اهدافی که برای آن ترسیم شده است نیاز به خودباوری دارد.
وي افزود: وقتی این باور به خود در کنار دانش و تجربه قرار گیرد و هنر و مهارت ارتباطی نیز با آن عجین شود، می تواند دیگران را نیز به باور داشتن وادار کند.
كارگر در ادامه تاکید کرد: در کنار همه آموزه هایی مانند داشتن دانش، مهارت، تجربه و... باید خود را باور داشت و در مسیر اثبات خود به مدیران، رسانه ها و مخاطبان تلاش کرد.