محمد صارمی زاده شهردار منطقه 18 در گفتگو با
خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: دریافت این تندیس نشان دهنده زحمات و تلاشهای یکایک ما بوده که ارزیابان آن مردم هستند و در شهرداری به عنوان مجموعه ای مردم نهاد که هزینه های آن را شهروندان تقبل می نمایند ، این مسئله یک افتخار محسوب می شود.
وی با بیان این نکته که اگر فعالیتی در یک مجموعه فراتر از حد استاندارد باشد ، افتخار کسب چنین تندیس و لوحی را پیدا خواهد کرد ، افزود : از این پس ، نگاه شهروندان به مجموعه ای که در مدیریت کیفیت تندیس نقره ای در یافت کرده ، تفاوت می کند و کارکنان این نهاد اجتماعی و فرهنگی باید تلاش خویش را برای ارتقاء خدمات ارائه شده دو چندان نمایند.
به اعتقاد صارمی زاده دریافت این قبیل تندیس و گواهینامه های بین المللی هیچ کمکی به شهرداری نمی کند ، بلکه تنها نشاندهنده اقدامات شهرداری مطابق با استانداردهای جهانی و افزایش مسئولیتها است و تلاش در جهت ارتقاء خدمات بزرگترین کمک به شهروندان است.
گفتنی است، شهرداری منطقه 18 پیش از این توانسته بود ضمن اخذ گواهینامه های بین المللی مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ( OHSAS 18001 ) ، مدیریت محیط زیست ( ISO 14001 ) ، مدیریت کیفیت (ISO 9001 ) را کسب و پس از توفیق در تمدید مدت اعتبار گواهینامه های ( OHSAS 18001 ) و (ISO 9001 ) برای دومین سال پیاپی و گواهینامه ( ISO 14001 ) برای چهارمین بار متوالی ، سیستم مدیریت یکپارچه ( IMS) را نیز پیاده و برای نخستین بار در پایتخت تندیس مدیریت کیفیت را دریافت کند.
شایان ذکر است، کسب گواهینامه بین المللی مدیریت خدمات آموزشی ( ISO 10015) نیز یکی دیگر از موفقیت های شهرداری منطقه 18 به شمار می رود./ز