جلیل رضایی گفت: متأسفانه خودرو حامل ورزشکاران که دچار سانحه شد باعث مرگ چند تن از مسافران شد اما حال عمومی ورزشکاران ما رضایت بخش است.

رضایی، رييس هييت تنيس روي ميز استان مرکزي در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: قرار بود این ورزشکاران با هواپیما به محل مسابقات اعزام شوند اما به دلیل کنسل شدن پرواز مجبور شدند با ميني بوس راهی بیرجند، محل برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور نونهالان شوند.

رئیس هیئت استان مرکزی درباره شایعه ای که مبنی بر کشته شدن هفت تن از پینگ پنگ بازان بین خبرگزاری های مختلف رواج پیدا کرده بود پاسخ داد: این خبر صحیح نیست کشته شدنگان افراد عادی بودند که جزو مسافران مینی بوس محسوب می شدند و تیم نونهالان مرکزی با ترکیب مرتضی رضایی، محمد حسین صمدی و امیر محمد توکلی به عنوان بازیکن و ابوالفضل دالایی به عنوان مربی در این مینی بوس حضور داشتند که به علت خواب آلودگی راننده آن مینی بوس حوالی شهر گرمسار واژگون شد.

وی درباره حال عمومی پینگ پنگ بازان گفت: خوشبختانه خطر رفع شده است، دو پینگ پنگ باز دچار کوفتگی شده بودند یک نفر فقط مصدوم بود که حال او خوب است مربی هم از ناحیه چشم دچار آسیب دیدگی شده بود که چشمش را بخیه کرده اند و اگر بعد از ظهر امروز 26 تیر ماه دکتر موافقت کند آنها که در بیمارستان گرمسار هستند مرخص خواهند شد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار