استاندار گیلان در دور جدید سفرهای شهرستانی خود به رضوانشهر سفر کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مهدی سعادتی صبح امروز در دور جدید سفرهای شهرستانی خود وارد این شهرستان شد و با حضور بر مزار شهدای رضوانشهر نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وی در جمع مدیران و اقشار مختلف مردم هدف از این سفرها را بازدید میدانی و تصمیم‌گیری درست در راستای رشد و توسعه استان و اولویت‌بندی مشکلات شهرستان‌ها برشمرد.

استاندار گیلان، سفرهای شهرستانی را یک کار جدید، ارزشمند و مدل مدیریتی انقلابی و برگرفته از رهنمودها و منویات رهبرمعظم انقلاب و سیاست‌های دولت ذکر کرد.

وی، حذف بروکراسی‌های اداری، اتخاذ تصمیمات انقلابی، نظارت میدانی، گره گشایی از مشکلات مردم و دیدار چهره به چهره با آنها را از جمله اهداف این سفرهای شهرستانی عنوان کرد و گفت: تمام مدیران باید با تمام توان خود و روحیه انقلابی و جهادی برای برطرف کردن مشکلات مردم و جبران عقب ماندگی‌ها تلاش کنند.

سعادتی، توجه به مناطق کمتر توسعه یافته، افزایش شاخص‌های توسعه یافتگی در شهرستان‌های کمتر توسعه یافته و اجرای عدالت را از جمله موارد مهمی دانست که در این سفرها توجه ویژه به آن صورت می‌گیرد.

کلنگ‌زنی احداث مسجد پره‌سر، بازدید از طرح ساحلی، دیدار مردمی در بخش پره‌سر در مرکز روستای دیناچال، بازدید از محور دوران شامل پروژه سد شفارود، روستای دوران، مزار شهدا و مسجد از جمله برنامه‌های سفر شهرستانی استاندار گیلان به رضوانشهر است.

سعادتی امروز بازدید از محل احداث مجتمع آبرسانی بیجارکن، مصلی رضوانشهر، سپاه رضوانشهر،  مسکن مهر شهرستان، پروژه‌های در دست احداث رضوانشهر شامل بیمارستان، دانشگاه پیام نور، مجتمع ارشاد اسلامی، بازدید از ستاد نیروی انتظامی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، نخبگان و ملاقات عمومی با مردم را در برنامه کاری خود به این شهرستان دارد.

 همچنین جلسه شورای اداری نیز امشب با حضور استاندار گیلان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در رضوانشهر برگزار می‌شود.

در دور جدید سفرهای شهرستانی، استاندار گیلان به همراه تمام مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان ضمن بازدید از نقاط مختلف شهری و روستایی رضوانشهر و تشکیل کارگروه‌های پنج‌گانه به ریاست معاونت‌های استاندار در راستای توسعه و پیشرفت شهر رضوانشهر تصمیم‌گیری می‌کند.

حضور 150 خودرو در همراهی با استاندار گیلان یکی از ویژگی‌های چشمگیر این سفر است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.