معاون ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: ابر سرمايه‌داري جهاني، آمريکا و رژيم صهيونيستي براي بقا و ماندگاري خود در عرصه‌هاي مختلف، دست به ترور مي‌زنند لذا بايد نخبگان جهان اسلام، راه‌هاي برون‌رفت از اين وضعيت را پيدا کنند تا بتوانيم به کمک اين قشر از اين پيچ تاريخي عبور کنيم.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار سيد مسعود جزايري صبح امروز در مراسم رونمايي از کتاب‌هاي "ائتلاف جهاني عليه تروريسم براي صلح عادلانه"، با اشاره به اقدامات تروريستي مستکبران در زمينه ها و عرصه هاي مختلف گفت: امروز ابر‌سرمايه‌داري جهاني، آمريکا و رژيم صهيونيستي براي ماندگاري و بقا دست به اقدامات تروريستي در عرصه ‌هاي مختلف از ترور فکر، انديشه تا ترور عالمان و انديشمندان و از ترورهاي سنتي تا ترورهاي سايبري از انفجارهاي بي‌مهابا و وحشتناک در شهرها و کشورها تا تهاجمات فرهنگي مي‌زنند.

وي افزود: در برابر اين طوفان سهمگين بايد ايستادگي و مقاومت کرد و بايد نخبگان جهان اسلام، راه‌هاي برون رفت از اين وضعيت را پيدا کنند تا بتوانيم به کمک اين قشر از اين پيچ تاريخي عبور کنيم.

معاون ستاد کل نيروهاي مسلح در ادامه تصريح کرد: براي طرح آموزه هاي اسلامي و چگونگي مبارزه با دشمنان، آمريکا و رژيم صهيونيستي يافتن راه هاي نو، ابتکاري و خلاقانه ضروري است.

سردار جزايري در پايان خاطرنشان کرد: اگر جمعي از اهل فن بتوانند به توليدات داخل و مقالات منتشر شده در زمينه تروريسم، توجه بيشتري کرده و نکات جديدي از آن استخراج کنند مي توانيم منشور جديدي در مورد تروريسم ارائه کنيم.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: جزایری ، تروریستی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار