كتابخانه شهداي حصارك به منظور آشنايي هر چه بيشتر كودكان با كتاب و كتابخواني و پرورش فرهنگ مطالعه،اقدام به عضو گيري در باشگاه كتاب خوانان كوچك كرده است.

مريم گودرزي ،رئيس كتابخانه شهداي حصارك در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران گفت:‌اطلاعاتي كه كودك امروزي دريافت مي‌كند،همچون باران بهاري است كه دانه‌هاي گوناگون را براي باروري در زمين آماده‌ي ذهن كودك به همراه دارد؛اين كه كدام يك از اين دانه‌ها جوانه بزنند بستگي به غذايي است به آن دانه داده مي‌شود.
وي در ادامه افزود:براي بارور كردن ذهن كودك بايد غذاي مناسب به او داد و كتاب همان غذايي است كه بايد به درستي و همسو با نياز كودك و نوجوان گزينش شود.
رئيس كتابخانه شهداي حصارك درخصوص چه كتابي مناسب كودكان است،اظهار داشت:كتابي كه در آن نويسنده با كودك همراه شود و به كشف شگفتي‌هاي دنياي پيرامون كودك بپردازد،كتابي كه مهرباني و احترام به انسان را ترويج دهد،كتابي كه به تخيل كودك ميدان بدهد و كودك با خواندن آن فرصت زندگي در دنياي آرزوها را پيدا كند.
گودرزي درخصوص برنامه‌هاي باشگاه كتابخوان كوچك تصريح كرد:در باشگاه كتابخوانان كوچك آموزش شيوه‌هاي مطالعه،مطالعه گروهي،داستان نويسي و تقويت قوه درك و تخيل،هم انديشي،نقدو بررسي داستان توسط كودكان از برنامه‌هايي است كه در اين باشگاه برگزار مي‌شود.
رئيس كتابخانه حصارك در پايان خاطرنشان كرد:كودكان و نوجوانان علاقمند به فعاليت و عضويت در اين باشگاه مي‌توانند روزهاي پنج‌شنبه هر هفته ساعت 10 به كتابخانه شهداي حصارك واقع در جنب‌آباد شمالي، بلوار سيمون بوليوار، نبش ايرانشهر شمالي مراجعه فرماييد./ه
برچسب ها: کتابخانه ، شهدای ، حصارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار