معاون فرهنگي و روابط عمومي قرارگاه پدافند هوايي ارتش گفت: دفاع در برابر تهاجم فرهنگي که امواج آن از سراسر جهان امروز براي به انحراف کشيدن جوانان کشورمان سايه گسترده، وظيفه خطيري است که تنها مسلح شدن با قرآن مي‌تواند ما را از گزند اين تهديد در امان نگه دارد.

حجت الاسلام والمسلمين محمد عديده معاون فرهنگي و روابط عمومي قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبيا ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاري دوازدهمين مسابقات قرآن کريم ويژه کارکنان خواهر و خانواده هاي کارکنان پدافند هوايي خاتم الانبيا ارتش، برپايي سي‌و‌دومين مسابقه قرآني طي 33 سال از آغاز پيروزي انقلاب در ارتش را افتخار آميز دانست و گفت: همانطور که هدف از برگزاري مسابقات بين کارکنان ارتش، افزايش روحيه دفاعي و دلاور‌مردي است، در بين خانواده ارتشيان هم بالا بودن بنيه معنوي خانواده و افزايش توان و آگاهي براي مقابله با جنگ نرم که همواره مورد تاکيد مقام معظم رهبري بوده از اهميت ويژه اي برخوردار است.

وي با بيان اينکه مسلح شدن با قرآن، جوانان ما را در جنگ نرم و تهديدات پيروز خواهد کرد، افزود: دفاع در برابر تهاجم فرهنگي که امواج آن از سراسر جهان امروز براي به انحراف کشيدن جوانان کشورمان سايه گسترده، وظيفه خطيري است که تنها مسلح شدن با قرآن مي‌تواند ما را از گزند اين تهديد در امان نگه دارد.

حجت الاسلام عديده با اشاره به آيه مبارکه" وَ اصْبرِْ فَإِنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِين‏ " اظهار داشت: از دستاوردهاي انس با معنويت مي‌توان به ويژگي صبر در برابر سختي‌ها اشاره کرد که داشتن اين ويژگي براي خانواده‌هاي ارتشي که پدران و همسران آنها بيشتر در حال ماموريت هستند بسيار تعيين کننده است.

معاون فرهنگي و روابط عمومي ارتش ادامه داد: داشتن اين ويژگي به خصوص براي خانواده کارکنان پدافند هوايي خاتم الانبيا(ص) که مسئول تامين امنيت آسمان ارتش هستند و بايد با انجام ماموريت هاي طاقت فرسا همواره خود را براي دفاع از كيان نظام آماده نگه دارند امري اساسي  بشمار مي‌رود.

وي خاطر نشان کرد: بحمدالله کارکنان پدافند هوايي خاتم الانبيا(ص) و خانواده هاي آنان در حمايت از سياست هاي سازمان عقيدتي- سياسي ارتش مبني بر انس خانواده بزرگ ارتش با قرآن و معنويت، گام هاي ارزنده اي برداشته اند.

گفتني است دوازدهمين دوره مسابقات قرآن کريم ويژه بانوان كارمند در پدافند هوايي خاتم الانبيا و خانواده هاي کارکنان اين نيرو از روز شنبه(91/4/24) در اردوگاه شهيد بهشتي اصفهان آغاز شده و امروز به پايان مي‌رسد.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: جنگ ، قرآن ، مسابقه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار