معاون امور اجتماعی و فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به واگذاری 29 میلیون سهم به کارگران در سه ماهه اول سال جاری این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 80 برابر شده است.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اشتهاردی ضمن اشاره به واگذاری تعداد 29 میلیون سهم به کارگران طی سه ماهه اول سال جاری گفت: تعداد 29 میلیون و 542 خوار و 164 سهم به ارزش 113 میلیارد و 202 میلیون ریال به کارگران واگذار شده است.

وی افزود:‌ این تعداد سهام از لحاظ تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 80 برابر و از نظر ارزش ریای 11 برابر شده است.

اشتهاردی در ادامه تصریح کرد: از جهت کارگران برخوردار از سهام مذکور تعداد این رقم در مقایسه، با سال قبل 4 برابر و از نظر تعداد واحدهای قابل واگذاری 5 برابر شده است.

گفتنی است: تعداد سهم ارایه شده در سه ماهه اول سال جاری متعلق به 12 واحد تولیدی بوده که به 2 هزار و 980 کارگر واگذار شده است.

عمادی معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با اشاره به پوشش بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار گفت: سال گذشته 300 هزار زن سرپرست خانوار در مناطق شهری و 174 هزار زن در مناطق روستایی کشور تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفته اند.

وی در ادامه اظهار داشت: حق بیمه کارفرمایی برای زنان سرپرست خانوار از سوی دولت پرداخت می شود و مدت زمان اجرایی شدن این نوع بیمه ها در مناطق روستایی 5 سال و در مناطق شهری 2 سال است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار