تيم رالی همدان از فردا به ليگ برتر اتومبيل رانی اعزام می شود .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ ليگ برتر رالی از فردا به مدت 3 روز در ردة سنی آزاد در شهرستان قزوين برگزار می شود .
تيم همدان را اميد برزين نظيم در کلاس 1300 سی سی – متين کوچک عظيمی در کلاس 1300 سی سی و اسماعيل قيطاسی در 2 هزار سی سی به مربيگری و سرپرستی محمد امين روحی تشکيل می دهند .
خبر دیگر اینکه کلاس استاژ و ارتقاء درجه داوری تيراندازی با کمان کشور به ميزبانی همدان در حال برگزاری است .
در اين دورة آوزشی 60 داور درجه 2 از سراسر کشور حضور دارند تا پس از حضور و قبولی در آزمون ، مدارک داوری درجه يک دريافت نمايند .
 در اين دورة آموزشی رضا بوچانی به عنوان مدرس کلاس های آموزشی و مسئول کميته کمانگيری روی اسب ، محبوبه شهرياری به عنوان کميته مسابقات و استان ها ، ناظر فدراسيون و نائب رئيس هيــئت تيراندازی با کمان تهــران ، مجيد ملاحسينی به عنوان رئيس هيئت تيراندازی با کمان استان قزوين و مدرس کلاس های آموزشی عضو هيئت رئيسه فدراسيون ، غزاله رسولی به عنوان مسئول کميته داوران ، داور قاره ای و مدرس فدراسيون ،مهناز عبدالکريمی به عنوان داور بين المللی ، اکـرم شعبانی به عنوان مدرس فدراسيون و مســئول کــميته مربيان هيأت استان تهران مسئولین اجرایی هستند .
همچنین تيم جودو همدان از فردا در مسابقات قهرمانی کشور حاضر می شود .
مسابقات قهرمانی کشور از فردا به مدت 3 روز در ردة سنی جوانان در شهر بجنورد ، استان خراسان شمالی برگزار می شود . تيم همدان را در وزن های 55- تا 100 + کيلوگرم پوريا نظری – مسلم فخيمی – علی نوروزی – صابر شه گو – حسن چيدری – احمد يادگاری – بهزاد محمدی و کيانوش نصريان به مربيان وحيد درويشی و به سرپرستی جواد بيات تشکيل می دهند ./س
برچسب ها: رالی ، لیگ برتر ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.