رسانه راديو نيازمند مجريان،نويسندگان و تهيه‌كنندگان متخصصي در حوزه طنز كودك است.

عذرا وكيلي مجري پيشكسوت برنامه "سلام كوچولو" با اشاره به نبود برنامه هاي طنز براي كودكان در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:كار طنز در راديو به دليل نبود نور و تصوير بسيار دشوار است و افراد فعال در اين عرصه بايد متخصص باشند.
وي با اشاره به برنامه "سلام كوچولو" و "شب بخير كوچولو" اظهار داشت:"سلام كوچولو "و "شب‌بخير كوچولو" تنها برنامه‌اي هستند كه با اجراي مجريان با تجربه و موسيقي تيتراژ ابتدايي و پاياني آن،توانسته شادي و نشاط را به كودكان هديه كند.
وي تصريح كرد:‌اگر چيدمان يك برنامه توسط عوامل متخصصي برنامه ريزي شده باشد؛به طور قطع مي‌تواند به يك موفقيت نسبي دست پيدا كند.
وكيلي با اشاره به نبود خطوط قرمزي در ساخت برنامه‌هاي كودك در راديو،افزود:در برنامه "سلام كوچولو" ما از كلمات سنگين  استفاده نمي كنيم و تنها با حضور خود بچه‌ها و گفتگو‌هاي قابل درك براي آنان، اين برنامه را به روي آنتن مي‌بريم.
وي ادامه داد:بايد بزرگسالان و والدين بتوانند با خواندن كتاب‌هاي كودكان به آنها درس زندگي بدهند تادر بيان خواسته‌هاي خود به راحتي با ديگران ارتباط برقرار كنند.

* مادرها بايد سوار قطار شوند

اين تهيه‌كننده پيشكسوت افزود:مادرها بايد با سوار شدن برقطار زندگي بتوانند كودكان خود را در ايستگاه‌هاي مورد نيازشان پياده و سوار كنند.
وي با بيان اين كه دست افراد متخصص در ساخت آثار مربوط به كودكان باز است،اظهار داشت: رسانه راديو از افراد متخصص در حوزه طنز كودك استقبال مي‌كند و معتقدم بيان خطوط قرمزها، شبيه به يك بهانه است./ه
برچسب ها: عذرا ، وکیلی ، طنز ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار