شکارچی های جنسی جدیداً از فیسبوک نیز برای یافتن طعمه های خود استفاده می کنند. شاید باورتان نشود در حملاتی که به حملات زامبی معروف است، حملات به قربانیان درنهایت باخوردن قربانی توسط تبهکاران پایان می یابد و یا رفتاری که آمریکایی ها با حیوانات دارند نمونه کوچکی از شخصیت و رفتار اجتماعی آنان است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ، شهرهای آمریکا در گذشته امن ترین و زیباترین شهرهای دنیا بودند. اما الان استفاده از کلمه جهنم برای خیابانهای آمریکا برای خیابان ها در شهرهای آمریکا کاملاً به جا است . در هر جای کشور گروه هایی وجود دارند که به کار قاچاق مواد مخدر، جرم و جنایت و قاچاق انسان مشغولند و کاملاً از کنترل نیز خارج اند . باید دیوانه باشید که در شب در خیابان های شهرهای آمریکا راه بروید اما اگر شبی جرات کردید و به خیابان رفتید یا چاقو می خورید، یا گلوله و یا مورد تجاوز جنسی قرار می گیرید. اگر شبی در یک جای نامناسب باشید اوضاعتان بدجوری به هم خواهد ریخت چون یا گیر قاچاقچی های انسان می افتید یا گیر یک معتاد.
 
هر روز که می گذرد وضعیت خیابان ها در شهرهای بزرگ آمریکا بدتر می شود و زندگی در این شهرها نیز مثل زندگی در جهنم شده است.
 
این درحالیست که آمریکا بیشترین آمار جرم و جنایت را در دنیا دارد . بااینکه هر روز به تعداد زندانیان آمریکا اضافه می شود اما هنوز خیابان های آمریکا پراز مجرم و جنایتکار است . واقعاً آمریکا به کجا می رود؟
 
علت های زیادی برای این وضعیت وجود دارد که در پائین به برخی از آنها اشاره شده است :
 
  
1-   خشونت های گانگستری
 
ایالات متحده آمریکا بیشترین میزان مصرف مواد مخدر را دارد . همین امر موجب می شود تا گروه های تبهکار به راحتی و به سرعت رشد و گسترش یابند .
 
در شیکاگو ، 200 پلیس اداره مبارزه با مواد گروه های تبهکاری باید با نزدیک به 100 هزار نفر از اعضای این گروهها مقابله کنند . این یعنی 500 نفر به یک نفر . یکی از اعضای این واحد پلیس که در افغانستان و عراق خدمت کرده به CBS می گوید : اوضاع در برخی از مناطق شیکاگو مثل مناطق جنگی است . این یک جنگ قبیله ای است . ما باید آنقدر بجنگیم تا با خونمان از دست این گروههای راحت شویم .
 
FBI می گوید از سال 2009 تعداد  اعضای گروههای تبهکاری ، 40 درصد افزایش یافته است . هم اکنون 4/1 میلیون نفر از این اعضا در آمریکا زندگی می کنند . باید گفت کشور دردستان این گروهها است .
 
  
2-   خشونت عریان
 
هم اکنون جرائم وابسته به مواد مخدر به شدت در آمریکا افزایش یافته است. شاید باورتان نشود در حملاتی که به حملات زامبی معروف است ، حملات به قربانیان در نهایت با خوردن قربانی توسط تبهکاران پایان می یابد . اما نوع دیگری از حملات در آمریکا بوجود آمده است که در نوع خود بی نظیر است . دراین حملات افراد حمله کننده کاملاً برهنه اند . در یکی از این حملات مردی لخت وارد خانه فرد دیگری شده و یا یک گاز محکم از شکم فرد مقابل او را کشان کشان به داخل یک ماشین برده و در خانه اش شروع به ادرار کردن می کند .
 
اخیراً حمله دیگری درهتلی در کالیفرنیا اتفاق افتاده است . در این مورد فردی که به شدت تحت تاثیر مواد مخدر بوده کارمند زن هتل را کشته بود. در این حمله مرد 25 ساله پیرزن 65 ساله را که کارش تمیز کردن اتاقهای هتل بود را کشت. شاهدان می گویند او که در میان خون قربانی و در کنار بدن نیمه برهنه او بوده بازداشت شده است .
 
چرا این اتفاقات فوق العاده عجیب و تلخ در سرتاسر آمریکا اتفاق می افتد ؟
 
آیا برای این موارد توضیحی وجود دارد؟
 
 
 3-   ادرارهای عمومی
 
اخیراً در کانال MTV سریالی پخش می شود که در آن افراد در ساحل از مست کردن تا ادرار کردن را آزادانه و دسته جمعی انجام می دهند . عده ای هم در آمریکا این موضوع را جدی گرفته و سعی دارند در سواحل کشور آن را پیاده کنند. کلاً آمریکایی ها عاشق میهمانی هستند و البته مهمانی هایی که خارج از کنترل باشد . ادرار کردن دسته جمعی هم یکی از این کارهای خارج از کنترل است . به همین خاطر در نیوجرسی، عده ای به فکر اصلاح قانون منع ادرار در مکان های عمومی هستند، چون میگساری های گسترده در آمریکا بعضی از خیابان ها  و ساحل ها را به دستشویی تبدیل کرده است.

  
4-   آزار و اذیت وحشتناک کودکان
 
آمریکا پیشتاز آزار و اذیت کودکان در دنیا است. فقط در یک سال 3 میلیون مورد آزار  واذیت کودکان گزارش شده است . بیشتر این آزارها جنسی است. حقیقتاً اتفاقاتی که پشت درهای بسته، در این کشور برای کودکان آمریکا رخ می دهد با هیچ زبانی قابل بیان نیست.
 
در آمریکای امروز ، یک کودک از هر 4 کودک قبل از اینکه به سن بلوغ برسد یک بار مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.
 
ما به عنوان یک ملت داریم چه کار می کنیم؟ ما حتی با فرزندان خودمان هم به خشونت برخورد می کنیم.
 
اخیراً یک مرد در ویسکانسین،  دختر سه ساله خود را درمنزل همسر سابقش کشت. متاسفانه این یک اتفاق نادر نیست . درحقیقت ، ایالات متحده آمریکا بیشترین میزان آزار واذیت کودکان منجر به فوت را در دنیا دارد .
 
علت این همه آزار و اذیت بچه ها چیست ؟
 
متاسفانه، انفجار تصاویر و فیلم های مستهجن در اینترنت نیز چاره کار نیست و خیلی هنوز دنبال ارضای جنسی خود به وسیله کودکان هستند. مقامات قضائی آمریکا می گویند حدود 600 هزار آمریکائی و 65 هزار کانادایی درکار تجارت تصاویر مستهجن کودکان هستند.
 
پلیس تگزاس از یک خانه تنگ و تاریک 11 کودک را خارج کرد که این خانه متعلق به یک متجاوز جنسی نشان دار بود. در این خانه بچه ها به تخت بسته شده بودند.
 
علاوه بر کودکان 10 بزرگسال نیز آنجا بودند . بعد از گذشت یک ماه هنوز کسی نمی داند این بچه ها چطور به آنجا آورده شده بودند . بله زندگی در بعضی جاهای آمریکا مثل جهنم است.
 
  
5-   آزار و اذیت زنان
 
کودکان تنها قربانیان آزار و اذیت نیستند. در کل آمریکا موج بسیار فراگیر اذیت وآزار زنان بوجودآمده است . برای مثال در گزارشی که اخیراً منتشر شده است آمده است ، زنی از خانه شوهرش بیرون کشیده شده درحالی که 10 سال درغل و زنجیر بوده و با او مثل برده رفتار می شده است .
 
سیاستمداران ما نیز در کتک زدن زنانشان دست کمی از بقیه ندارند . نماینده ماساچوست در کنگره اعتراف می کند که چطور 2 ساعت تمام زنش را در ماشین کتک زده و نگذاشته از ماشین خارج شود.
 
  
6-   انفجار شکارچیان جنسی
 
در آمریکای امروز ، شما فقط در داخل خانه نیست که خود مورد آزار و اذیت قرار می گیرید . واقعیت این است که آن بیرون میلیونها شکارچی منتظر شما و کودکان شما هستند .
 
متاسفانه شما و هیچکس دیگر نمی داند به چه کسی اعتماد کند . افرادی مثل جری ساندوسکی به نظر خیلی محترم می آیند ، اما درحقیقت دیوی هستند که در لباس انسان جنایاتشان علیه کودکان سالهاست پشت پرده مخفی مانده است. متاسفانه آدم هایی مثل جری در بیرون زیادند.
 
شاید باور نکنید اما تخمین زده می شود 500 هزار آمریکائی که امسال بدنیاآمده اند قبل از 18 سالگی مورد آزار و اذیت جنسی قرار می گیرند.
 
بله از قبل شکارچی های جنسی در آمریکا بوده اند اما اکنون تعدادشان چند برابر شده است .
 
دیلی میل می نویسد در داکوتای شمالی 2متجاوز که تحت تاثیر کراک بودند ظالمانه یک معلم 43 ساله را ربوده و کشته اند . آنها که کراک کوکائین کشیده بودند دائماً میگفتند که شیطان در آنها حلول کرده و باید یک زن را بکشند . سپس آن زن را ربوده و پس از تجاوز کشته و دفن کرده اند.
 
بسیاری از این جنایات کاملاً بی سروصدا و به دور از جنجال رسانه ای انجام می گیرد ولی تعدادشان روز به روز درحال افزایش است .
 
شکارچی های جنسی جدیداً از فیسبوک نیز برای یافتن طعمه های خود استفاده می کنند.
 
  
7-   آزار و اذیت حیوانات
 
آیا می دانید آزار و اذیت حیوانات در آمریکا به حد انفجار رسیده است ؟ رفتاری که آمریکایی ها با حیوانات دارند نمونه کوچکی از شخصیت و رفتار اجتماعی آنان است . هم اکنون نوع رفتار ما با حیوانات نشان می دهد که ما چقدر مریض هستیم.
 
برای مثال مردی در فلوریدا متهم است که لبهای یک بچه گربه را گاز گرفته است . در تگزاس هم یک مرد 22 ساله ، یک سگ را پخته و خورده ، درحالیکه تحت تاثیر مواد بوده است .
 
همین اواخر در آریزونا، چندین گربه از خانه زنی خارج شده اند . 64 گربه با این زن زندگی می کرده اند . او با این گربه ها  سوپ درست می کرده است .
 
  
8-   حمله وحشیانه دزدان
 
از وقتی اقتصاد آمریکا فروپاشیده است و بیکاری افزایش یافته ، بسیاری از آمریکائی ها هم از هم پاشیده اند . در تمام آمریکا ما شاهد دزدی های وحشیانه و مجرمانه هستیم . این دزدان هر چیزی که به دستشان برسد می زدند . اخیراً در تنسی، دزدی ماشین چمن زنی هم افزایش یافته است . در کالیفرنیا دزدان حلقه های طلای روی بدن مردم را هم می دزدند . این کارها همه با اسلحه انجام می گیرد . دزدیدن طلای بانوان به کاری همه گیر تبدیل شده است . حتی طلای روی دندان. دزدان دیگر به کابلهای مسی برق هم رحم نمیکنند . در شهر فرنسو 50 هزار دلار از این بابت خسارت وارد شده است . بیش از 2500 کابل برق دراین شهر دزدیده شده است .
 
 
 9-   مصرف بالای متامفتامین
 
همانطور که می دانید کشوری که بیشترین مشکل را در دنیا با مواد مخدر دارد آمریکاست . یکی از محبوترین مواد مخدر هم متامفتامین است . برطبق گزارش های رسمی 4/1 میلیون مصرف کننده این ماده مخدر هستند . این ماده زندگی فرد را زودتر از هرچیز دیگری در دنیا از بین می برد . شواهد متعددی وجود دارد که نشان می دهد مصرف متامفتامین در آمریکا رو به افزایش است . میزان کشف متامفتامین از 839/2 در سال 2007 به 168/6 در سال 2010 رسیده است .
 
این خبر بسیار بدی است . وقتی انسانبه متامفتامین معتاد می شود به یک انسان کاملاً روانی تبدیل می شود . یک مادر در کالیفرنیا تحت تاثیر ماده مخدر متامفتامین با چاقو به نوزاد خود حمله کرده است. در اوکلاهما یک زن نوزاد خود را در ماشین لباسشویی انداخته و یک  زن دیگر در نیومکزیکو با پیچ گوشتی نوزادش را کشته و گفته خدا این کار را کرده است . این ها همه تحت تاثیر این ماده مخدر صورت گرفته است .
 
کسی که به این ماده معتاد شود هرکاری می کند که به آن دست پیدا کند . تنها چیز مهم برای او یافتن این ماده است فقط همین.
 
  
10- دزدی های گله ای
 
پدیده جدیدی که در آمریکا باب شده است ، حمله دسته جمعی و به اصطلاح گله ای به فروشگاه هاست . در این نوع حملات این جوانان به فروشگاه ها حمله می کنند و هرچه که به دستشان می چسبد می برند و همگی باهم فرار می کنند . اگر هم کسی جلویشان بایستد یا او را می کشند یا مجروح می کنند.
 
یکی از آخرین این موارد در دیترویت اتفاق افتاده است . وقتی جوانان به این شکل به جایی حمله ور می شوند و هرچه می خواهند می دزدند ، یعنی اوضاع مملکت ما خیلی خیلی خراب است .
 
11- پلیس فاسد
 
وقتی اتفاق بدی بیافتد ، همه به پلیس زنگ می زنند ، حالا وقتی که از پلیس جرم و جنایت ببیند باید چه کار کند؟ متاسفانه پلیس امروز در آمریکا از هر زمان دیگری فاسدتر و تبهکارتر شده است.
 
در سیاتل پلیس یک زن باردار را سه بار به جرم امضا نکردن برگه جریمه کتک زده است . چه کسی چنین بلائی بر سر یک زن حامله می آورد؟
 
فرزند این زن به راحتی می توانست کشته شود .
 
در جورجیا پلیس با لگد به شک یک زن که نه ماهه باردار بوده می زند . تازه روسای او از این اقدام حمایت هم می کنند . پلیس که چنین رفتاری با زنان باردار دارد با افراد عادی چه می کند؟
 
پلیس آمریکا امروز در واقع قوانینی را که باید حافظ و نگاهبان باشد ، براحتی می شکند .
 
  
12-   قاچاق انسان
 
قاچاق انسان یک تجارت بسیار گسترده است . قاچاق انسان تجارتی 32 میلیارددلاری در سرتاسر جهان است  والبته صنعتی روبه گسترش در آمریکا است .
 
بسیاری از کسانی که دزدیده شده اند و وادار به بردگی جنسی می شوند زن هستند .
 
در کارولینای شمالی قوادان با سوار کردن دختران به پشت موتورسیکلت کامیون به کامیون به دنبال مشتری هستند تا دختران را به آنها بفروشند . این موضوع به یک بحران در آمریکا تبدیل شده است .
 
اف بی آی اخیراً فقط در سه روز 79 برده جنسی را آزاد کرده است . این دختران به زور مجبور به رابطه جنسی در هتلها و توقف گاه های کامیون ها می شدند . این دختران که بین 13 تا 17 سال سن داشتند از 11 سالگی به انجام این کار مجبورمی شدند .
 
جالب اینجاست که قوادی در آمریکا قانونی است و پلیس با قوادهای غیرقانونی برخورد می کند . اخیراً هم 104 نفر از آنان را دستگیر کرده است.
 
آزاد کردن دختران و رهاکردن آنان در خیابان دردی از مسئله بردگان جنسی دوا نمی کند .
 
آمریکا مریض است و وضعیت شهرها و ایالت های ما هر روز بدتر از دیروز می شود.
 
شواهد بسیاری برای فروپاشی آمریکا موجود است .
 
روح بسیاری از آمریکایی ها از همه این بدبختیها بی خبر است . چون  آنها ساعتها وقت خود را صرف بازی  وسرگرمی و دنبال کردن اخبار بازیگران و ستاره ها می کنند .
 
به همین خاطر است که از وقتی مردم شنیده اند جنیفر لوپز و واتسون تایلر درحال ترک برنامه آمریکن آیدل هستند فضای یاس و ناامیدی کل کشور را فراگرفته است.
 
اینها مردمی هستند که اولویت اولشان رفتن جنیفر لوپز است و نه چیز دیگر.
 
حالا فکر می کنید آمریکا جهنم است یا نه ...
برچسب ها: تصاویر ، مستهجن ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار